Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bogdan Bordeianu (Zdrovit): „Marketingul este un domeniu care se află într-un proces continuu de evoluție, deci trebuie să fim mereu pregătiți”

Bogdan Bordeianu - Zdrovit 1
Investițiile media au un trend ascendent, așa încât inovația și originalitatea creează avantaj pentru branduri, constată Bogdan Bordeianu, director de marketing la Zdrovit România.

Forbes: Care sunt elementele ce diferențiază anul 2018 de anii precedenți în activitatea dvs. de om de marketing?

Bogdan Bordeianu: Ca și până acum, compania noastră are ca scop principal acoperirea nevoilor consumatorilor, prin oferirea unor produse de cea mai înaltă calitate, toate eforturile și resursele fiind concentrate în această direcție.

Targetarea comunicării este esențială, iar evaluarea datelor și parametrilor pieței pot avea un rol decisiv în crearea strategiei pentru acțiunile de marketing.

Nivelul investițiilor media are un trend ascendent, astfel încât inovația și originalitatea creează avantaj, influențând major rezultatele unei campanii de marketing.

 

Forbes: Vă rugăm să nominalizați trei tendințe în marketingul din România pe care le-ați constatat în prezent.

Bogdan Bordeianu: Televiziunea rămâne și în 2018 instrumentul principal când vine vorba de nivelul investițiilor media, iar online-ul a căpătat popularitatea lui „Rocky Balboa”, devenind astfel un challenger puternic. În al doilea rând, content-ul poate face diferența, însă și aspectul contextual este relevant. Nu în ultimul rând, influencer marketing-ul devine un „tool” de luat în considerare.

 

Forbes: Ce rol are Social Media în activitatea dvs. de om de marketing? A devenit Social Media prima putere de care se ține seama în deciziile de marketing?

Bogdan Bordeianu: Cu siguranță, Social Media a devenit unul dintre factorii cheie în pregătirea unei acțiuni de marketing. Targetarea corectă a publicului-țintă și creșterea engagement-ului sunt absolut necesare.

 

Forbes: Cum credeți că va arăta omul de marketing în anul 2028? Vă rugăm să schițați un portret al acestuia peste 10 ani și dacă credeți că va mai exista vreo legătură a activității de marketing cu cea din prezent.

Bogdan Bordeianu: Marketingul este un domeniu care se află într-un proces continuu de schimbare și evoluție, deci trebuie să fim mereu pregătiți și deschiși ca să facem față noilor provocări.

Tehnologia avansează rapid, așa că marketer-ul viitorului va avea la îndemână o plajă largă de „tool-uri” și „new toys” pentru evaluarea în timp real a oricărui aspect al campaniilor de marketing.

(25 august 2018, București)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii