Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bogdan Bordeianu (Zdrovit): „Este anul în care am câștigat «pole-position-ul» din punctul de vedere al investițiilor media, în TV și radio”

Zdrovit România, distribuitor de produse farmaceutice pe bază de vitamine, minerale, suplimente alimentare, OTC și produse de îngrijire orală, este cel mai mare consumator de publicitate TV și radio, în primele opt luni ale acestui an.
Bogdan Bordeianu - Zdrovit 1

Bogdan Bordeianu, director de marketing Zdrovit România

Forbes: Care sunt oportunitățile anului 2017 în activitatea dumneavoastră de om de marketing? Este un an obișnuit, de creștere a consumului în România, sau ocupă un loc de special, care se diferențiază de anii precedenți?

Bogdan Bordeianu: Cu siguranță, fiecare an aduce noi provocări, proiecte și branduri noi, dar și dezvoltarea și fidelizarea celor deja existente. Focusul rămâne, în continuare, pe calitatea produselor din portofoliul nostru, ținând cont de nevoile consumatorilor, dar, bineînțeles, și eficientizarea comunicării către aceștia prin informarea corectă și „straight to the point“. 2017 este un an de creștere pentru compania Zdrovit România, un an în care am apăsat pedala de accelerație și am câștigat „pole-position-ul” din punctul de vedere al investițiilor media (TV&Radio).

VEZI CEI MAI MARI INVESTITORI ÎN PUBLICITATEA RADIO!

Forbes: Care sunt lecțiile pe care le-ați dobândit din experiența crizei economice din perioada 2009 – 2013? Aveți pregătit un plan în cazul unei noi recesiuni?

Bogdan Bordeianu: Fii pregătit pentru orice! Analizează și evaluează atent evoluția pieței și adaptează-te prin inovație, research și high-quality la nevoile consumatorului!

 

Forbes: Din punctul dvs. de vedere, care este trendul cu cel mai puternic impact în deciziile de marketing?

Bogdan Bordeianu: Consider că trendul depinde foarte mult de segmentul de piață targetat pentru fiecare produs în parte. Educarea consumatorului și satisfacerea nevoilor sale primează, însă tipologia de comunicare trebuie să aducă un plus de valoare pentru acesta. Trebuie să ajungem în acel punct în care trendul de a-ți cunoaște publicul-țintă să devină un „must”, indiferent de „materia primă” cu care lucrăm.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE!

Forbes: În viziunea dvs, care sunt domeniile pe care omul de marketing trebuie să le cunoască pentru a fi mai performant?

Bogdan Bordeianu: Marketing-ul este un domeniu în care „informația = putere”. Cu cât ești mai bine pregătit, cu atât este mai ușor să gestionezi provocările din sfera profesională, dobândind astfel premisele necesare pentru a vedea și înțelege „the big picture”. Acest lucru se poate realiza prin găsirea unui mix personalizat în funcție de aspirațiile fiecăruia. Performanța se obține prin dorința perpetuă de dezvoltare/evoluție în direcția dorită, dar și prin asumarea deciziilor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii