Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Birourile viitorului

În timp ce multe businessuri se luptă pentru supravieţuire, anul 2013 a fost unul record pentru compania COS. Iar cifrele de anul trecut nu fac decât să ridice ştacheta pentru viitor.
cosmindragomir_COS_XL_010

Christophe Weller, Managing Partner la Corporate Office Solutions (COS), spune că tendinţa de a cumpăra mobilier nou şi de a amenaja spaţii de birouri a început să crească anul trecut, mai ales datorită relocărilor unor companii în clădiri noi de birouri sau în unele existente deja. Businessul COS, companie specializată în mobilier şi soluţii pentru birouri a ajuns, în 2013, la 16,2 milioane de euro, cel mai bun rezultat pe care l-a avut în cei 16 ani de activitate. Creşterea a fost cu atât mai surprinzătoare cu cât a fost cu 21% peste rezultatele înregistrate în 2012. „În 2013, rezultatele au fost puţin peste aşteptările noastre. Noi estimaserăm că vom face 15,5 milioane de euro. Întregul an a fost foarte solicitant din punct de vedere al activităţii, însă unele perioade au fost în mod particular mai ocupate, cum ar fi al doilea şi al treilea trimestru al anului”, a explicat Christophe Weller. De origine franceză, Christophe Weller a venit în România în urmă cu aproape 20 de ani când a pus bazele COS, o companie care, iniţial, era distribuitor al produselor Steelcase, lider mondial în industria mobilierului pentru birouri. În cei 17 ani de când este pe piaţă, COS a oferit celor peste 1.200 de clienţi cu care a colaborat servicii de design de spaţii de birouri, lucrări de construcţii şi instalaţii, project management, servicii de relocare şi mobilier pentru spaţiile de birouri. Din portofoliul COS nu lipsesc astfel nume grele din industria farma, asigurări sau IT, dar şi telecom sau din domeniul energetic.

Christophe Weller a avut astfel ocazia să trăiască şi să simtă pe propria piele evoluţia economiei româneşti din ultimii aproape 20 de ani, dar şi atitudinea managerilor faţă de modul în care ar trebui să arate birourile din companiile pe care le conduc. „Acum zece ani, răspunsul ar fi fost acela că investitorii străini sunt mai uşor de convins decât managerii români. În ultimii ani, managerii români au început să fie mai atenţi la calitate şi la detalii şi au o abordare tot mai sofisticată legată de modul în care lucrează angajaţii lor”, argumentează francezul. Rezultatele înregistrate în 2013 ridică ştacheta pentru echipa COS de la Bucureşti. Astfel că, potrivit lui Christophe Weller, cifra de afaceri pe care doresc să o atingă în 2014 este de 17 milioane de euro. Mai mult, un alt obiectiv este consolidarea poziţiei de lider pe piaţa soluţiilor la cheie pentru birouri din România. „Aceasta o să fie o provocare şi va implica mai multe produse dar şi o expansiune geografică”, mai spune şeful COS. Amenajarea unui spaţiu de birouri variază de la 200 de euro pe metru pătrat la circa 500-600, în funcţie de cerinţele clienţilor şi de gradul de dificultate al lucrărilor. Cel mai vândut produs pe care îl are în portofoliu compania este scaunul Reply Task de la Steelcase, despre care Christophe Weller spune că este „foarte confortabil, ergonomic, accesibil ca preţ, disponibil în multe culori. Este un produs versatil care poate fi integrat uşor în diverse medii, în birouri, săli de conferinţe, în  studiouri sau acasă. Am livrat peste 4.000 de bucăţi din acest produs anul trecut”.

În prezent, COS are peste 70 de angajaţi, însă echipa este în permanentă căutare de noi membri. „Suntem mereu gata să angajăm oameni creativi, dinamici şi talentaţi, foarte bine conectaţi cu industria, pentru a ne extinde portofoliul de business”, a mai spus şeful COS.

Explicaţia este dată şi de faptul că piaţa va fi dinamică în următoarea perioadă, iar multe dintre companii îşi vor căuta spaţii noi de birouri, astfel urmând să investească şi în mobilier. Iar COS va fi acolo pentru a le consilia.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii