Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Băncile și-au redus conturile de publicitate pentru print la început de an

În perioada 1 ianuarie - 14 martie a.c., piaţa bancară a comandat în presa scrisă 373 de machete publicitare, cu 10,6% mai puţine decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Din cele 10 instituţii care au consumat publicitate în print, patru sunt instituţii financiare nebancare.
banca_presa.jpg

Volumul brut de publicitate consumat de instituţiile bancare şi nebancare s-a ridicat la 566.628 euro (calculat la rate card), cu 17,1% mai mic potrivit studiului  „Monitorizarea Investiţiilor în Publicitatea din Presa Scrisă” (MIP), realizat de BRAT.

Cel mai mare advertiser de pe această nișă a fost Bancpost, cu 35 de inserții în valoare de 93.137 euro (rate card). Pe locul secund s-a plasat instituția financiară nebancară Provident, care a consumat 92.550 euro (rate card) pentru 36 de inserții. Locul al treilea este ocupat tot de o insituție nebancară, First Exit Group, cu 50 de machete publicitare cumpărate pentru 71.200 euro (rate card).

Alte bănci sau firme de împrumuturi care au consumat publicitate în print: BRD Group Société Général, cu un buget brut de 57.310 euro (rate card), Mastercard – 57.300 euro, Cetelem – 48.240 euro, Viva Credit IFN – 35.900 euro, Raiffeisen Bank – 33.542 euro, Unicredit Țiriac Bank – 29.150 euro și Millennium Bank – 9.200 euro. Toate cufrele reprezintă bugete calculate pe tarifele-listă de publicitate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii