FacebookTwitterLinkedIn

Andreea Mihai face parte din elita școlii de marketing din România, formată în anii de exuberanță a pieței (2004–2008) și călită în criza economică (2009 – 2014). S-a angajat la Carrefour în anul 2000, cu puțin înainte ca grupul francez să deschidă primul hipermarket în România.

VEZI AICI TOPUL CELOR MAI INFLUENTE FEMEI DIN ROMÂNIA

Este un „veteran” al Carrefour în România. Acest an va fi marcat de numeroase provocări pentru omul de marketing Andreea Mihai. Cea mai importantă va fi, cu siguranță, preluarea de către Carrefour a 86 de magazine Billa de la grupul german REWE, tranzacție anunțată la sfârșitul anului trecut. Andreea Mihai își va extinde astfel aria de activitate pe una dintre cele mai mari rețele de retail din România.

VEZI CUM A FOST REALIZAT CLASAMENTUL CELOR MAI INFLUENTE 50 DE FEMEI DIN ROMÂNIA

GALERIE FOTO: GALA FORBES WOMAN 2016