Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

50 cele mai influente |
|

Andreea Mihai, Locul 39 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017

Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing, Carrefour România
39. andreea mihai 3O5A9438

Andreea Mihai s-a alăturat echipei Carrefour în anul 2000, cu câteva luni înaintea lansării primului hipermarket în România. Ea se numără printre „veteranii” marketingului din România. Este absolventă a Facultății de Administrație Economică și Socială din Universitatea Bordeaux Montesquieu IV (Franța). Este licențiată în Gestiunea Afacerilor SELS, ASE București. Are un Executive MBA INDE București și CNAM Paris. Într-un interviu acordat revistei „Forbes România”, Andreea Mihai a spus: „Omul de marketing trebuie să fie pe valul digitalului, care crește exponențial față de media clasică și față de spațiile offline și trebuie să fie mai aproape ca niciodată de consumator”. În 2016, vânzările grupului Carrefour au crescut la nivel mondial cu 3%, ajungând la 85,7 miliarde de euro. În România, Carrefour operează aproape 300 de magazine (hipermarketuri, supermarketuri și magazine de proximitate).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii