Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Andreea Bogdan (Mondelēz): „Marketingul este mai mult decât o profesie, este un mod de viață”

În viziunea Andreei Bogdan (Mondelēz), cea mai importantă calitate a unui om bun de marketing este curiozitatea: de a cunoaște consumatorul, de a vedea dincolo de cifre și de a petrece mult timp în fața rafturilor.
Andreea Bogdan_Biscuits Mondeleez

Andreea Bogdan, Marketing Manager Biscuits South Central Europe (SCE), Mondelēz International

Forbes: În opinia dvs. care sunt cele mai importante provocări în marketingul următorilor cinci ani? (Câteva predicții despre marketingul următorilor cinci ani.)

Andreea Bogdan: Digitalizarea este cu siguranță fenomenul care va schimba fața marketingului în următorii ani. Dacă acum 10 ani cumpăram spații pentru bannere online în paginile celor câteva reviste online pe bază unor estimări de trafic, acum vorbim de tehnici de tipul personalisation at scale în diverse variante.

Mai mult, accesibilitatea informației, a comparației dar și a achiziției în timp real prin intermediu unui smartphone aflat la îndemână oricui schimbă deja, și va schimba și mai mult pe viitor, modul în care ne raportăm la actul decizional.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: GABRIELA SÎRBU (PROFI)

Forbes: Ce sfaturi i-ați da unui tânăr care intră în marketing? (Atât lucruri bune, cât și lucruri mai puțin bune despre marketing.)

Andreea Bogdan: Marketingul este mai mult decât o profesie, este un mod de viață. Fie îl iubești cu totul, și cu reclame, și cu cifre, și cu analize, și cu nopți lungi la filmări și cu ore târzii în brainstorming-uri, fie îți alegi o altă profesie mai facilă.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: ADRIAN NICOLAESCU (MEGA IMAGE)

Forbes: Care sunt criteriile și principiile pe baza cărora vă alegeți partenerii de comunicare? (agenții de publicitate, media, PR, digital, furnizori)

Andreea Bogdan: Desigur că ne alegem parteneri care să înțeleagă și să rezoneze cu mărcile noastre. De asemenea căutăm o abordare strategică, parteneriate pe termen lung și disponibilitatea de a lucra în echipe multidisciplinare: creative-digital-media-BTL împreună, la aceeași masă, gândind împreună, de la un capăt la altul, o campanie integrată. Creativitatea, abordarea out of the box și rapiditatea sunt, de asemenea, esențiale în procesul de selecție a unui partener.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: MONICA EFTIMIE (SPHERA FRANCHISE GROUP)

Forbes: Care considerați că este cea mai importantă calitate al unui om bun de marketing?

Andreea Bogdan: Curiozitatea, fără îndoială. Curiozitatea de a-ți cunoaște consumatorul cât mai în detaliu, curiozitatea de a vedea dincolo de cifre, curiozitatea de a petrece timp și în fața raftului, nu doar în fața ecranului de la laptop, de a experimenta și de a căuta în permanență răspunsul cel mai adecvat.

TOP 50 OAMENI DE MARKETING: MAREK DVORAK (URSUS BREWERIES)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii