Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Alina Miroiu (Zdrovit): “Ca tânăr începător în marketing, să nu-ți fie teamă să pui întrebări sau să ceri ajutor atunci când ai nevoie”

Alina Miroiu, Digital Marketing Director la Zdrovit România, consideră că inovațiile tehnologice îi obligă pe oamenii de marketing să găsească și să implementeze cele mai bune soluții în nișa în care performează.
039 marketing 01 Zdrovit Alina Miroiu

Forbes: În opinia dvs. care sunt cele mai importante provocări în marketingul următorilor cinci ani? (Câteva predicții despre marketingul următorilor cinci ani.)

Alina Miroiu: Există o multitudine de oportunități și predicții pentru viitor, dar este destul de greu de făcut un pronostic în marketingul următorilor cinci ani.

Anual, inovațiile tehnologice ne obligă să găsim și să implementăm cele mai bune soluții în nișa în care performăm. Până acum câțiva ani, focusul era pe înțelegerea mai profundă a consumatorului pentru o mai bună personalizare a acțiunilor de marketing.

Acum, cu ajutorul tehnologiilor digitale, putem folosi aceste resurse în scopul de a ne oferi oportunități mari pentru engagement, îmbunătățirea conținutului, măsurarea mai precisă a punctelor cheie și pentru a vedea modul în care acțiunile de marketing au efecte asupra ratei de conversie, respectiv cum se reflectă în vânzări. Datele sunt cu siguranță o prioritate maximă pentru majoritatea marketerilor.

Forbes: Ce sfaturi i-ați da unui tânăr care intră în marketing? (Atât lucruri bune, cât și lucruri mai puțin bune despre marketing.)

Alina Miroiu: Marketingul este un domeniu extrem de dinamic, care implică o varietate de sarcini și abilități, prin urmare, consider că este important să fii organizat, să planifici, să-ți cunoști publicul țintă, concurența, să fii mereu în temă cu tendințele. Ca tânăr începător, ține cont că tocmai ai intrat în această industrie a marketingului și ești înconjurat de oamenii cu experiență, așa că este în regulă să nu știi să faci anumite lucruri. Să nu-ți fie teamă să pui întrebări sau să ceri ajutor atunci când ai nevoie. Gândește „outside the box”, exprimă-ți ideile, cere feedback, o idee pe care o consideri banală poate reprezenta baza unui concept fain.

Forbes: Care sunt criteriile și principiile pe baza cărora vă alegeți partenerii de comunicare? (agenții de publicitate, media, PR, digital, furnizori)

Alina Miroiu: Suntem o companie dinamică și activă pe aproape toate canalele de comunicare. În acest moment ne poziționăm în fruntea topului investitorilor pe televiziune și radio, lucru care uneori poate fi „overwhelming” pentru colaboratorii noștri. În zona de digital atmosfera este mai relaxată, complexitatea internetului și a tool-urilor existente ne permite o expunere mult mai mare și mai variată.

Pe scurt, căutăm și alegem acei parteneri care se pliază pe strategia noastră, vin cu proiecte originale, interesante pentru noi, livrează rapid și eficient ceea ce ne dorim. A! Și pe fler, pentru că involuntar face parte din procesul de selecție.

Forbes: Care considerați că este cea mai importantă calitate a unui om bun de marketing?

Alina Miroiu: Raportat nu doar la acest domeniu, consider că este foarte important să fii pasionat de ceea ce faci, de sectorul sau industria în care ai ales să evoluezi, să faci carieră. De aici vor decurge entuziasmul, implicarea, determinarea de a realiza lucruri și de a te realiza.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii