Cautare




, Contributor

Junior Reporter ForbesLife

Lifestyle |
|

adidas Group renunță la plasele din plastic folosite în magazine

Din dorința de a deveni o companie axată în totalitate pe sustenabilitate, adidas Group renunță la folosirea plaselor din material plastic în toate magazinele pe care le deține la nivel global.
adidas

adidas Group a colaborat îndeaproape cu partenerii săi în anul precedent și a reușit să obțină acordul majorității francizaților de a înlocui vechile plase până la sfârșitul lunii iulie a anului 2016.

Această decizie constă în eliminarea a aproximativ 70 de milioane de plase din material plastic, din mai bine de 14.000 de magazine din întreaga lume – echivalentul a 3 milioane de pungi din plastic în Statele Unite și mai multe de 2 milioane de pungi din plastic în Germania.

Decizia a venit încă de anul trecut, când compania și-a anunțat parteneriatul cu Parley for the  Oceans, pe care îl susține, ca membru fondator, în eforturile depuse în scopurile educării și comunicării eficiente, dar și programul Ocean Plastic (A.I.R., Avoid, Intercept, Redesign), care intenționează să stopeze poluarea cu materiale plastice pe suprafața oceanelor.

Grupul a făcut deja pași concreți în ceea ce privește reducerea utilizării de material plastic, precum eliminarea microbilelor din plastic folosite în produsele noastre pentru îngrijirea corpului – din 31 Decembrie 2015, și eliminarea utilizării sticlelor de plastic în sediile din Herzogenaurach, Germania – Q3 2015.

Citește și care sunt cele mai „verzi” companii din România

„Renunțarea la plasele din material plastic constituie o parte din efortul pe care noi îl depunem în mod constant, pentru ca, în timp, să putem folosi cât mai multe materiale de calitate în producție, produse și magazine, așa cum am anunțat de curând în noua strategie de sustenabilitate „Sports needs a space”, care începe din anul curent și se extinde până în 2020”, a anunțat Roland Auschel, Membru al Executive Board, responsabil de vânzările la nivel global.

„Oricum, acesta este doar un prim pas. Personalul nostru din magazine a fost pregătit pentru această schimbare, pentru ca toți clienții noștri să înțeleagă, la rândul lor, necesitatea acestei schimbări și tot ceea ce presupune ea. Prin urmare, vom întreba fiecare cumpărător, la momentul achiziției, dacă are într-adevăr nevoie de o plasă. Prin reducerea numărului de plase utilizate vom susține, de asemenea, reducerea urmelor lăsate asupra mediului și acest fapt ne va ajuta în urmărirea obiectivului nostru – convertirea într-o companie care se concentrează pe durabilitate. ”

Programul adidas Group este recunoscut în mod regulat de către agențiile de rating în materie de investiții, precum Dow Jones Sustainability Indices și FTSE4Good Index.

În 2015, pentru a 16 – a oară consecutivă,  adidas Group a fost inclus în Dow Jones Sustainability Indices. Din nou, la începutul lui 2016, adidas Group s-a clasat pe locul cinci în „Top 100 cele mai sustenabile corporații din lume” (The Global 100 Most Sustainable Corporatios in the World), conform presei și companiei de consultanță în investiții – Corporate Knights – la Forumul Economic Mondial (World Economic Forum).

 

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii