FacebookTwitterLinkedIn

În urmă cu 20 de ani, Veronica Savanciuc punea bazele business-ului devenit azi un grup cu 7 agenţii de comunicare

Membru fondator în toate asociaţiile industriei, unde alături de alţi oameni de comunicare a ajutat, printre altele, la crearea legislaţiei specifice, Savanciuc vede în această muncă de „construcţie” o şansă: „cine mai poate să construiască o industrie într-o ţară? Alături de alţi colegi am influenţat întreg parcursul industriei de publicitate”, spune cea care a deţinut mai multe mandate de preşedinte International Advertising Association, filiala România.„Acum sunt foarte recunoscătoare că sunt membră în Consiliul Investitorilor Străini, unde încercăm să influenţăm guvernarea şi opinia publică pentru a atrage investiţii străine. E o mare satisfacţie să poţi influenţa dezvoltarea economiei româneşti”. CEO-ul Lowe România este membru în boardul director al mai multor fundaţii pentru sănătate, cultură sau ajutorarea copiilor. „E un lucru extraordinar să poţi da înapoi din ce ai primit”. Lowe a lucrat, prin intermediul agenţiei de publicitate a grupului, şi pentru Crucea Roşie şi a primit de altfel şi premii internaţionale pentru campaniile respective.
În Consiliul Român pentru publicitate, Savanciuc veghează alături de ceilalţi membri la respectarea eticii în publicitate, o etică între companii, dar şi faţă de consumator. „RAC e un corp regulator al publicităţii care colaborează cu CNA şi e foarte important să existe, deoarece aici cazurile sunt  judecate conform experienţei şi principiilor etice.”Deşi crede că succes poate însemna şi a-ţi dedica viaţa unei familii frumoase („e un succes la fel de mare ca a fi pe culmile gloriei în business”), Savanciuc îl citează cu plăcere pe Confucius: „Găseşte o meserie care îţi place şi nu vei lucra nicio zi din viaţa ta”. Consideră că succesul adevărat este cel pe termen lung, constant, cu mai puţine vârfuri, dar şi mai puţine coborâşuri. „Pe acest principiu mi-am bazat creşterea acestui grup de companii: o înţelegere constantă a pieţei şi decizii de business care să ducă mereu către o dezvoltare continuă în direcţia pieţei. Dacă am simţit că apare un trend pe comunicarea digitală, ne-am îndreptat atenţia în direcţia aceea. Şi cred că suntem recunoscuţi pe piaţă pentru asta.”Nu crede însă în antreprenorul singuratic şi susţine că fără echipă nu ar fi ajuns unde se află. Influenţa o vede ca pe e o mare responsabilitate pentru un lider, care trebuie să o folosească „numai cu cele mai nobile scopuri şi cu cea mai bună credinţă.”