Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Forbes Woman |
|

50 influente: ISABELLE IACOB

  44 de ani Director general Help Net În 15 ani farmaciile Help Net au ajuns la o cifră de afaceri de 85 de milioane de euro (2012), iar fondatoarea priveşte şi mai sus, inspirată de mărci precum The Body Shop.
 aboneaza-te
50 influente: ISABELLE IACOB

 

În urmă cu 15 ani, Isabelle Iacob prezenta un proiect de master intitulat „Integrarea verticală a unui distribuitor de produse farmaceutice”. Astăzi, Help Net, materializarea acestei lucrări, are aproape 150 de puncte de vânzare, iar la sfârşitul lui 2012 a devenit Furnizor al Casei Regale.După absolvirea Facultăţii de Comerţ, Iacob lucrează în departamentele marketing, achiziţii şi Logistică  la Farmexim, compania distribuitoare de medicamente a tatălui său, omul de afaceri Ovidiu Buluc. Farmaciile Help Net au fost înfiinţate în anul 1998, ca o companie 100% românească şi au devenit un „brand puternic, care poate concura cu orice nume străin care ar intra pe piaţă în acest domeniu”, după cum consideră Iacob. Ele au câştigat, de altfel, oficial statutul de Superbrand atât în 2010 cât şi în 2011. Cu un portofoliu de 35.000 de articole,  circa 1300 de angajaţi şi peste 1.300.000 de clienţi fideli, reţeaua Help Net poate fi considerată un proiect de master reuşit.Cel mai recent succes al Help Net  îl reprezintă dobândirea statutului de Furnizor al Casei Regale.”Timp de un an de zile, membrii Casei Regale au testat cu rigurozitate calitatea şi consecvenţa serviciilor oferite de farmaciile noastre. Acordarea calităţii de Furnizor al Casei Regale implică un înalt standard al serviciilor, constanţă, seriozitate şi înalt profesionalism.Acest titlu ne bucură nespus şi ne onorează, venind ca o încununare a unei legături mai mult decât cordiale cu o instituţie de asemenea calibru”, adaugă Iacob.

Cea care îşi admiră în primul rând tatăl şi apoi pe Anita Roddick, fondatoarea The Body Shop, pentru viziune,generozitate şi respect pentru natură, consideră că influenţa nu se cumpără şi nici nu se moşteneşte, ci se câştigă. „Dar numai dacă, prin comportament şi acţiunile întreprinse, dovedeşti oamenilor că pot avea încredere în tine.” Mai este nevoie şi de o viziune globală care creează valoare şi respectă fiinţele din jur, iar „ceea ce trebuie să motiveze nu este strict succesul material, ci crearea unei valori sustenabile şi dezvoltarea personală a echipei de lângă tine”. Iacob consideră că o femeie în business nu are nevoie de nimic în plus faţă de un bărbat, deoarece deţine deja o serie de calităţi specifice: intuiţie, empatie, grijă pentru cei din jur.

Fondatoarea Help Net îşi doreşte pentru piaţa farmaceutică politici coerente şi sustenabile pe termen lung, o mai bună colaborare public-privat şi, mai ales, un mediu legislativ stabil, simplu şi transparent, care să încurajeze mediul de business. „Piaţa este într-o permanentă schimbare din cauza crizei economice, a modificărilor legislative şi a insuficienţei fondurilor alocate sănătăţii. Sunt şi lucruri pozitive care au fost implementate, cum este introducerea reţetei electronice, a cărei funcţionalitate în condiţii optime va fluidiza sistemul, făcându-l şi mai transparent.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii