Cautare




, Staff

Editor-in-Chief Forbes România

Telecom |
|

Arun Krishnamurthy, Vodafone: O organizație trebuie să cultive modelul de „shared ownership”

Cât de pregătite sunt companiile din România pentru creștere? Aceasta este premisa care a stat la baza celei mai recente campanii a Forbes România, care a invitat directori relevanți din domeniul resurselor umane pentru a fi parte a unui proiect editorial integrat (print/online/video) care vorbește despre creșterea economiei prin creșterea fiecărei companii și a fiecărui lider în parte.
Arun Krishnamurthy VDF_3313

Găsiți mai jos chestionarul trimis invitaților de către Forbes România și răspunsurile lui Arun Krishnamurthy, director de resurse umane Vodafone Romania.

1. Care sunt cele mai importante direcții în care a crescut organizația/compania dumneavoastră în ultima perioada?

2. Ultimii ani au fost un test de leadership și de strategie pentru toate businessurile și pentru toți leaderii activi în piață. Care credeți că sunt cele mai importante trei lucruri pe care le-a învățat compania dumneavoastră în ultimii șase ani?

3. Cum ați putea descrie ultimul an, din punctul de vedere al dinamicii companiei Dumneavoastră?

4. Cum ați descrie sentimentul general din organizație în acest moment?

5. Cum credeți că va fi abordată revenirea creșterii de către organizația Dumneavoastră?

6. Cum credeți că trebuie abordată creșterea, după o perioadă marcată de pesimism, în așa fel încât organizația să obțină rezultate maxime din trendul pozitiv?

1.DIRECȚII DE CREȘTERE.

Prioritățile noastre ce încurajează dezvoltarea țin de creșterea utilizării datelor mobile și a penetrării smartphone-urilor în România. Ne concentrăm să oferim clienților noștri soluții inovatoare de conectivitate prin produse și servicii cum ar fi M-Pesa, serviciul nostru de transfer de bani, soluțiile Machine to Machine sau inovația Supernet 4G.

În HR, ne-am concentrat ca angajații noștri să adopte viziunea companiei, aceea de a îi ajuta pe români să fie „conectați” la tehnologie. Mai mult, am urmărit ca oamenii care lucrează în Vodafone România să exceleze, indiferent de departamentul din care provin și mai ales în acele zone care presupun contact direct cu clienții, cum ar fi zona de Customer Service sau departamentul care se ocupă cu managementul rețelei noastre. Pentru a-i ajuta pe oameni să dea tot ce e mai bun din poziția pe care fiecare o ocupă în organizație, am avut în vizor trei elemente-cheie în strategia noastră de resurse umane: Talent, Capability și Culture.

Vezi aici şi răspusnsurile altor directori de resurse umane

2. LUCRURI ÎNVĂȚATE.

Cele trei lucruri deprinse în ultimii ani țin de politica de formare a liderilor, comunicare și cultură organizațională. Am ales să adoptăm o politică de consolidare a pozițiilor de lider la toate nivelurile, în cadrul companiei – atât pentru prezent cât și pentru viitor. Am comunicat în mod regulat cu angajații noștri în așa fel încât aceștia să adere cât mai natural la viziunea noastră și să ajungă să devină ambasadori activi ai brand-ului și să promoveze produsele și serviciile noastre. În al treilea rând, am creat și am facilitat accesul angajaților noștri la un mediu și o cultură solidă, bazată pe valorile noastre – viteză, simplitate și încredere.

3. DINAMICA ULTIMULUI AN.

Pot menționa aici procesul de Leadership Change, spre exemplu. Anul trecut, unii dintre liderii noștri au fost promovați în cadrul Vodafone, iar noi chiar i-am încurajat, creând cadrul intern potrivit. Un alt aspect ce merită menționat aici este reîntărirea angajamentului pe care Vodafone l-a facut pentru România – deschiderea Centrului Global de Servicii – Vodafone Shared Services – în România, un adevărat model de excelență ce încurajează tinerii talentați de la noi din țară.

Anul trecut, am înregistrat, de asemenea, o creștere a penetrării terminalelor de tip smartphone, am investit în mod susținut în consolidarea rețelei noastre Supernet 4G și în oferirea unei experiențe superioare de relații cu clienții („Customer experience”). Noi, pe partea de resurse umane, ne-am concentrat pe moduri de a asigura eficiența la toate nivelurile din organizație pentru a facilita investiții în zonele care contează pentru clienți.

4. SENTIMENTUL GENERAL ACTUAL.

Angajații Vodafone România aderă la viziunea companiei, aceea de a îi ajuta pe toți românii să fie conectați și să aibă acces facil la tehnologie. Având priorități clar stabilite, angajații noștri dețin energia și determinarea de a obține rezultate excelente într-un mediu competitiv. Studiul nostru intern – „People Survey” – a evidențiat un scor foarte bun în ceea ce privește angajamentul, pasiunea și motivația oamenilor de a îndeplini obiectivele companiei. Oamenii noștri au încredere în managerii lor direcți și au încredere în produsele și serviciile noastre.

5. REVENIREA CREȘTERII.

Ne aflăm într-o poziție bună în ceea ce privește adopția de telefoane de tip smartphone și a altor echipamente conectate la internet. Iar această tendință va continua pe măsură ce românii adoptă din ce în ce mai mult internetul mobil.

Grija noastră este de a îi ajuta pe toți angajații noștri să se alinieze cu prioritățile companiei și să îi inspirăm pentru a răspunde cât mai bine oportunităților din munca de zi de zi. De fapt, angajații noștri sunt influențați de trei factori – calitatea job-urilor lor, calitatea liderilor și managerilor direcți și calitatea pachetelor salariale și a beneficiilor incluse. Ne asigurăm că printr-o politică continuă de dezvoltare a liderilor, le oferim constant oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul Vodafone Group. Această strategie este dublată de acțiunile noastre de a investi în completarea  abilităților funcționale și leadership și de a avea grijă ca beneficiile să fie pe măsura rezultatelor.

6. REȚETE PENTRU REZULTATE MAXIME DIN TRENDUL POZITIV.

O organizație trebuie să insufle încredere întregii echipe și, în același timp, trebuie să își seteze strategia pentru viitor prin cultivarea modelului de „shared ownership”. Totodată, recunoașterea reușitelor și recompensarea celor care își ating obiectivele fac parte dintr-o cultură bazată pe apreciere, iar asta contribuie mult la obținerea rezultatelor și la imprimarea unei tendințe pozitive în companie.

Vezi aici şi răspusnsurile altor directori de resurse umane 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii