Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

30 sub 30 |
|

30 sub 30: Succesul vine din perseverenţă

Are 25 de ani şi până la această vârstă a acumulat o vastă experienţă. A lucrat și în ţară și afară și a ajuns în țări de pe trei continente.  
david timis the bucharest's-5804

A făcut diplomație la ONU ca Delegat de Tineret din partea României, în perioada septembrie 2015 – septembrie 2016, a văzut cum funcționează instituțiile europene – cât timp a fost intern la Consiliul Europei și cum se lucrează în sectorul public de la noi, la Ministerul Economiei. Printre companiile private trecute în CV-ul lui se află Mars Inc., în Marea Britanie, L’Oreal și Google România. A împachetat cutii de carton la Sanlacta – în timpul vacanţei de vară în perioada liceului, a ţinut socoteala cu ajutorul unui iPad, a oamenilor care intră şi ies într-o staţie de metrou din Glasgow, a fost administrator de cămin studenţesc la Glasgow pe durata studiilor în Scoţia și organizator de excursii și baby-sitter la Strasbourg.

Top ,,30 sub 30″, ediția 2017

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

În sectorul non-guvernamental intrase încă din timpul liceului făcut la Târgu Mureș, prin AIESEC și a continuat cu LSRS, Rotaract, Aspire etc. Este membru al hub-ului din București al Global Shapers Community, o inițiativă a World Economic Forum, dedicată tinerilor lideri. A acumulat aşadar experiență în toate cele trei sectoare – public, privat și non-guvernamental.

Dintotdeauna, a vrut să plece în afară şi să experimenteze, pentru că tatăl său, care a lucrat pentru o perioadă la Crucea Roşie, i-a creat oportunitatea de a cunoaşte, încă de mic, mulţi oameni din diverse ţări. Adeseori, era ghid turistic şi translator pentru colegii tatălui său şi asta l-a ajutat, încă de mic, să îşi perfecţioneze abilităţile de public speaking.

David a studiat Business Management la Universitatea din Glasgow și European Management la European Management la Ecole de Management din Strasbourg. A lucrat la L’Oreal un an, apoi şi-a zis să încerce ceva nou și a ajuns la Gecad, fondul de investiții al lui Radu Georgescu. În cele două săptămâni de vacanţă dintre joburi şi-a depus candidatura pentru rolul de Delegat de Tineret la ONU, pentru că din liceu avea o pasiune pentru diplomaţie şi a văzut-o ca pe o „once in a lifetime opportunity”.  Întoarcerea în țară, după cinci ani petrecuţi la studii în Scoția și Franța, cu șederi mai scurte în India și China, a fost pentru David Timiş o întâmplare, dar o întâmplare fericită care i-a deschis numeroase uși. Se gândea că, după studii, va rămâne să lucreze în Marea Britanie,  însă după o vizită de două săptămâni în ţară, dintre care una în oraşul natal, Târgu Mureş şi alta în Bucureşti, a văzut că sunt foarte multe companii multinaţionale care au o mentalitate deschisă şi la noi. Dat fiind acest context, după dărâmarea prejudecăţilor, pe care mulţi tineri plecaţi la studii în străinătate le au despre întoarcerea în ţară, a decis să vină acasă. Chiar dacă salariile nu pot fi comparate cu cele din afară, internshipul în Marea Britanie fiind mai bine plătit decât un job full time în România, a rămas în ţară. Factorul determinant a fost că aici sunt mult mai multe oportunităţi de creştere rapidă într-o companie pentru cei cu studii în afară, deoarece primesc mai multe responsabilităţi încă de la început.

A considerat că trebuie să pună umărul la îmbunătăţirea situaţiei tinerilor, prin pregătirea lor pentru piața muncii și antreprenoriat. Este de părere că trăind într-o lume globală, fiecare tânăr ar trebui să aibă cel puţin şansa unei burse în străinătate, ca de exemplu bursa ERASMUS. Pentru el bursa ERASMUS a însemnat foarte mult. A ales să plece la Strasbourg  şi a lucrat, pentru trei luni, la Consiliul Europei, în cadrul departamentului care se ocupă cu lupta împotriva traficului de droguri – Pompidou Group. A învăţat foarte mult, însă şi-a dat seama că activitatea birocratică, specifică instituţiilor europene, nu se potriveşte unui tânăr cu atât de multă energie. Acum este managerul proiectului Atelierul digital al Google, despre care spune că este proiectul său de suflet. S-au conectat mult mai multe subiecte care îl pasionează: educaţie, digital şi un cadru flexibil potrivită generaţiei millennials.  „În cadrul Atelierului Digital facem traininguri de marketing digital atât offline în toată ţara, dar şi online, continuu, prin intermediul platformei gratuite lansate în aprilie anul trecut. Rezultatele sunt remarcabile.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii