Cautare




, Contributor

30 sub 30 |
|

30 sub 30: Puterea digitalului

Lucrează pe zona de digital pentru câteva dintre cele mai faimoase campanii publicitare din întrega lume, stă la Londra, însă planurile de viitor ale tânărului Mihnea Miculescu se îndreaptă către țara natală.
Mihnea Miculescu

Mihnea Miculescu are 26 de ani și este din București. De trei ani „s-a mutat la Londra”, dar fără să părăsească România, după cum îi place să spună, pentru că este convins că șederea lui acolo este doar temporară. Este partner și digital communication consultant în cadrul The Tom Sawyer Effect, „un butic de consultanță de comunicare pentru branduri, specializat pe digital și social media, având ca principală activitate consultanța către alte agenții. Oferim servicii «whitelabeled» către agenții de comunicare (PR, advertising, experiential etc.), prin care devenim echipa de digital sau social pentru diverse campanii”, explică Mihnea Miculescu, dar ține să precizeze că nu lucrează doar cu agenții, ci și cu clienți direcți.

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

Absolvent al Facultății de Relații Economice Internaționale, din cadrul ASE București, Mihnea Miculescu și-a început cariera încă din anul doi de facultate, la 19 ani, când s-a angajat pe postul de corporate PR la McCann Erickson. „Nu știam nimic despre publicitate, dar am avut norocul de a fi ghidat de o serie de mentori minunați și de un rol care mi-a permis să cunosc foarte repede industria de marcomm”, își amintește Miculescu. A fost președinte fondator al International Advertising Association (IAA) Young Professionals Romania – program care a devenit una dintre cele mai importante platforme de interacțiune profesională pentru tinerii de sub 30 de ani din industria publicității. A petrecut apoi o perioadă în cadrul agenției de PR a grupului McCann PR, unde a lucrat în divizia de tehnologie pentru branduri precum HTC, Microsoft sau Toshiba, un domeniu care, spune el, l-a ajutat să prindă gustul campaniilor regionale pentru că a avut aici ocazia să coordoneze activități de PR și comunicare online în șapte țări din regiune.

Aflați cine sunt ceilalți membri ai promoției 2014 a Forbes România “30 sub 30”.

Cât despre actualul job, spune că prilejul de a lucra pentru compania britanică s-a ivit pur și simplu, „fiind la locul potrivit, în momentul potrivit”. L-a cunoscut la Londra pe Ben Mason, fondatorul și principalul partener al companiei The Tom Sawyer Effect, într-o perioadă în care compania era în extindere, caștigase o serie de clienți mari, și aveau nevoie de ajutor.  Miculescu a fost imediat acceptat în echipă, iar trei ani mai târziu și după multe campanii lucrate împreună a fost numit partener în cadrul companiei. Printre cele mai importante proiecte la care a lucrat se numără  strategia de social și brand PR pentru campania „Share a Coca-Cola” („Împarte o Coca-Cola cu…”), de vara trecută, însoțită de strategie și implementare digital – campanie desfăşurată în 24 de țări din Europa Centrală și de Est. De asemenea, au lucrat pentru branduri celebre precum Xbox, Stephen King, Wonderbra, Fiat, CNN, Ben & Jerry’s, WWF, Resident Evil sau Pernod.

„Și pentru că ne dorim să legăm activitățile digitale de cele «real-world» – mai avem și un «braț» de immersive theatre. Este genul de spectacol în care publicul trebuie să interacționeze cu actorii pentru a duce povestea mai departe, de multe ori influențând firul narativ. Am organizat astfel de experiențe pentru câteva branduri , iar anul trecut am lansat propria noastră producţie – Wilfred Bagshaw’s Time Emporium – care se află acum la a doua ediție”, povestește tânărul consultant.

Este ferm convins că viitorul său este în România, drept urmare, de un an lucrează în paralel cu o agenţie de branding și comunicare românească, Rusu+Borţun Brand Growers, oferind consultanță prin divizia digitală a firmei, unde recent a fost numit partener. Totodată, el recunoaște că și-ar dori ca la un moment dat să ocupe o funcție publică în țara natală. Iar despre viitorul domeniului în care lucrează spune că va fi tot mai clar că social media trebuie să facă parte din ecuaţia de planning a unei campanii încă de la prima etapă și este tot mai evident că cele mai mari companii și branduri integrează  acest element în planurile lor de marketing și de business, ca de exemplu strategiile de conținut de calitate mult mai mare și aliniere completă cu celelalte canale principale. „Cred că acest trend va fi din ce în ce mai pronunțat în următorii ani și industria de comunicare va realiza că toată echipa trebuie să înțeleagă foarte bine ce înseamnă digital și social media pentru a putea ține pasul”, mai spune Mihnea Miculescu.

Citiți textele integrale în ediția tipărită a revistei, dar și în variantă digitală a revistei din webviewer sau în aplicația de iPad a Forbes România.

GALERIE FOTO: “30 SUB 30” 2014

Aflați cine sunt membrii promoției 2013 a Forbes România “30 sub 30”. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii