FacebookTwitterLinkedIn

Inspirat de casa visurilor sale, tânărul a început să caute poze cu case în mediul online, pe siteuri care făceau business din asta: „în acel moment, în mintea mea a încolțit idea că aș putea să fac și eu așa ceva”, spune el.  Zis și făcut – un an mai târziu, proiectul se transformase deja în business.

VEZI AICI LISTA COMPLETĂ „30 SUB 30”, EDIȚIA 2016

În timp, Freshome a devenit un site global, vânat de proiectanți și cumpărători din toată lumea, ce îi propuneau oferte pe care Micle le-a tot refuzat. Anul acesta, tânărul a vândut Freshome, pe o sumă nespecificată, de ordinul milioanelor de euro, către Soda.com. „Într-un final, una dintre aceste oferte a fost cea pe care eu am considerat-o corectă și am decis să o accept”, spune tânărul, care acum a decis să acorde o importanță mai mare planului personal și să studieze, între timp, alte oportunități de business.

VEZI AICI LISTA COMPLETĂ „30 SUB 30” (2012-2016)

Mihai Cristian Micle

29 de ani

fondator Freshome

GALERII FOTO:

„30 SUB 30”, EDIȚIA 2013

„30 SUB 30”, EDIȚIA 2014

„30 SUB 30”, EDIȚIA 2015

„30 SUB 30”, EDIȚIA 2016