FacebookTwitterLinkedIn

Vremurile în care CV-ul sau scrisoarea de intenție erau de ajuns pentru a-l convinge pe un angajator că suntem potriviți pentru un loc de muncă au apus, astfel că Mihai Cepoi, alături de alți doi parteneri, a investit 30.000 de euro în Jobful, prima platformă de recrutare bazată pe gamification – concept care presupune utilizarea unor elemente din jocuri. Mai mult, Jobful nu analizează competențele tehnice ale candidaților, ci pune accent pe „soft skills” – abilități de comunicare, leadership, lucru în echipă etc.

Practic, candidații care accesează platforma parcurg câteva teste, ale căror răspunsuri le arată companiilor elemente ale personalității lor și dacă s-ar potrivi cu postul vacant.

În funcție de cerințele angajatorilor, Jobful le furnizează o listă cu candidații care s-ar potrivi, și, dacă acea companie este interesată de candidatul respectiv, îl contactează. Candidatul are 48 de ore pentru a răspunde și, dacă interesul este reciproc, se creează un „match” între angajator și candidat. De fiecare dată când are loc o conexiune între cei doi, platforma primește un comision, însă pentru candidați, utilizarea Jobful este gratuită. Abonamentele plătite de companie variază între 2.000-7.000 de euro.

Vezi cum arată generația „30 sub 30” în 2019

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

În prezent, peste 10.000 de candidați folosesc Jobful, iar printre companiile care utilizează platforma se află Coca-Cola, Microsoft, KPMG, Orange, Groupama sau EY.

Mihai Cepoi are planuri mari cu această afacere și spune că, în prezent, se pregătește de o primă rundă de investiții, alături de KPMG, și, de asemenea, are în plan să lanseze Jobful și în alte țări din regiune, precum Ungaria, Polonia sau Grecia. Veniturile Jobful au fost, anul trecut, de 78.000 de euro.

Până să fondeze Jobful, Mihai a lucrat ca Technical Project Manager la Neurony, Technology Solution Specialist la Microsoft și HR Sales Executive la SAP. A absolvit Facultatea de Automatică și Calculatoare din cadrul Universității Politehnice din București și masterul de Business Administration & Engineering al Facultatii de Inginerie în Limbi Străine din cadrul aceleași universități. De asemenea, este absolvent al Universității Alternative, unde a fost și profesor, a absolvit Leaders School și Aspire Academy și a fost voluntar în cadrul BEST (Board of European Students of Technology).

Mihai a predat informatică la școala primară Spectrum. În 2017, el a câștigat locul 3 în cadrul competiției Startarium Pitch Day, organizată de Impact Hub și ING, și premiul MVP SAP HCM 2018 – Most Valuable Player pentru activitatea de vânzări dedicată Human Capital Management, acordat regional.