
Mădălina Stroescu, absolventă a Facultății de Marketing a Academiei de Studii Economice din București și Master în Brand Management și Comunicare Cooporatistă la SNSPA, s-a angajat în 2015 la Omniperform, agenție de comunicare digitală (strategie, creație, concept și media). A fost momentul în care tânăra originară din Horezu (județul Vâlcea), în urma unor experiențe de învățare profesională importante, a început tranziția de la media specialist la Digital Account.
„Nu a trecut mult până să-mi dau seama că acesta este traseul pe care îmi doresc să cresc și să ajut industria cât de mult pot”, declară Mădălina Stroescu.
Ea gestionează, în prezent, campanii mari de advertising, proiecte de transformare digitală și campanii inovative prin folosirea tehnologiei proprietare Omniperform. „În ultimii ani, am reușit să coordonez și să implementez, alături de echipa din care fac parte, proiecte care au generat venituri de peste 5 milioane de euro”, precizează Mădălina Stroescu. Mai concret, prin îmbinarea experienței echipei cu utilizarea tehnologiei Omniperform, platforma de comunicare a brandului adaptează mesajele către consumatorii săi, asta traducându-se în zeci de mii de mesaje afișate în oricare dintre platformele existente online. Echipa Omniperform are experiență cu peste 80 de branduri din piață și activează în industriile precum: alcoholic beverages, baby food, milk formula, personal care products, medical devices, auto, rent a car, construction materials și multe altele.
Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent
Mădălina Stroescu a acumulat deja o experiență care îi permite să ofere sfaturi tinerilor care vor să înceapă o carieră în digital marketing: să-și găsească un mentor în industrie, să nu uite că niciodată nu au terminat de învățat și să decidă încă de la început dacă vor să se orienteze către freelancing sau să lucreze într-o echipă.
Despre criza medicală COVID-19, Mădălina Stroescu spune că „este momentul în care responsabilitatea socială devine cel mai important element. Este rândul nostru, al societății, să ne ajutăm semenii, să ne protejăm pe noi ca să-i protejăm pe ceilalți, să donăm și să susținem business-urile românești”.