Cautare




, Contributor

Proiecte speciale |
|

30 sub 30: Lecție de viață și branding

De la secretară la partener cu drepturi depline în compania de consultanță BrandTailors, în doar cinci ani. Cum se construiește un brand personal la 27 de ani?
andreea_florea.jpg

Momentul care a pecetluit decizia de numire a ei ca partener a fost cel în care Beatrice Daniş a rămas însărcinată, lăsând-o câteva luni singură la conducerea BrandTailors. ,,Când mi s-a rupt apa, prima persoană pe care am sunat-o a fost Andreea Florea, ca să-i spun să aibă grijă de tot“, îşi aminteşte Daniș. ,,Decizia de a o face partener fusese luată, lunile în care a condus singură compania doar au confirmat-o“.

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

La începutul lui 2008, în urma unui anunț găsit pe un site de joburi, Andreea Florea intra în BrandTailors pe ușa din față. Cel mai din față posibil, mai exact la recepție, unde descrierea postului ei includea, printre altele, transportul tăvilor cu cafele între parter și etajul trei. Pe scări. La momentul respectiv, compania număra puțin peste zece oameni (în prezent sunt 21), iar practica încetățenită era ca ședințele de brainstorming să includă toată echipa, de la primul și până la ultimul angajat. Așa a început să prindă gustul brandingului, văzând proiecte desfășurându-se în fața ochilor ei și ascultând discuții de ore întregi între Beatrice Daniș, fondatoarea companiei, și Janos Kurko (co-fondator care a părăsit compania în 2011) despre branduri din România și din afară. ,,Prietenii mă întrebau dacă nu cumva lucrez prea mult”, își amintește ea, ,,iar eu mă gândeam că le-aș da și bani celor din BrandTailors doar ca să mă lase să lucrez și să învăț de la ei”.

Vezi aici lista completă a promoției 2013 a Forbes România “30 sub 30”

Prima sclipire a venit după câteva luni, când Beatrice Daniș i-a încredințat textul unei broșuri corporate pentru una dintre liniile de business ale lui Ion Țiriac, cerându-i să-l corecteze. ,,Nu știam cum să corectez, așa că l-am făcut de la zero”, își amintește Andreea. Varianta ei a ajuns pe broșura finală, fără nicio modificare, confirmând sâmburele de potențial creativ pe care, înainte de Daniș, îl observase persoana cu care a dat interviul pentru postul de secretară. ,,Mi-a spus că o să-mi placă de fata asta și că o să vreau să o fac consultant de brand, cândva”, explică Beatrice Daniș, ,,iar eu am râs și i-am spus că un consultant nu se găsește chiar așa, pe toate drumurile”.

La câteva luni de la episodul Țiriac, Andreea Florea a devenit project-managerul unui proiect pentru Dorna Lactate, supervizând creația și implementarea, iar după șase luni a fost numită Account Executive. Au urmat pozițiile de Junior Consultant, Brand Consultant și Brand Strategy Coordinator. Saltul efectiv între secretariat și leadership i-a luat cinci ani, de la elanul inițial și până la aterizarea în poziția de Strategy Partner, umăr la umăr cu Beatrice Daniș. S-a întâmplat  în 2012, dar știa de la bun început unde vrea să ajungă. Când Daniș a întrebat-o, la evaluarea din primul an, dacă se vede în locul ei, Andreea Florea a răspuns clar și răspicat: ,,Da”. O doză de sinceritate amestecată cu inconștiență, care i-a dat lui Beatrice Daniș curajul de a o implica în cât mai multe proiecte. De când e partener, știe că va veni momentul în care și ea va trebui să adreseze aceeași întrebare cuiva. Și să spere tot la un,,Da” îndrăzneț. Își amintește și acum, râzând, de perioada în care, deși avea atribuții de Account Executive, încă mai făcea muncă de secretariat în așteptarea unui înlocuitor la recepție. ,,Aduceam tava cu băuturi, apoi luam pixul și mă așezam să vorbesc cu clienții”, rememorează ea. ,,Atunci am învățat cum faci oamenii să te ia în serios după ce tocmai le-ai servit cafeaua”. O lecție de viață.

Vezi aici lista completă a promoției 2013 a Forbes România “30 sub 30”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii