Cautare




, Staff

Afaceri |
|

30 sub 30- ediția 2018: Un nou trend

Tot mai mulți tineri antreprenori sunt prinși în mirajul criptomonedelor și au început să mizeze pe afacerile bazate pe tehnologia Blockchain, datorită oportunităților de creștere.
122 30 sub 30_Costescu

Mihai Ivașcu, un tânăr care a fost în ediția de anul trecut a listei Forbes România „30 sub 30” , a lansat cu succes Modex, o companie activă în acest domeniu, care l-a „propulsat” direct în studiourile de televiziune ale CNN, ca invitat al cunoscutului realizator Richard Quest. Un alt tânăr, Dan Dimitriu (foto 1), este consultant de strategie la compania Detecon și locuiește în Emiratele Arabe Unite, de unde călătoreşte în întreaga lume pentru a oferi servicii de strategie guvernamentală, dezvoltare economică şi tehnologii digitale pentru companii de comunicare sau bănci. Oferă consultanță unor guverne din zona Golfului pe teme de strategie și blockchain. A înființat NextGenTech, o companie de consultanţă, cu parteneri din Dubai şi România. Administrează un fond privat de asset management pentru criptomonede. Lucrează la un ghid practic pentru înţelegerea noilor tehnologii și a pus bazele resortului de consultanţă pe teme de blockchain în firma unde lucrează. Un alt exemplu este Andrei Mihai Costescu (foto 2), un tânăr care, din august 2017, este partener în cadrul unui fond de invesții privat de crypto commodities, iar în septembrie 2017 a fondat, împreună cu alți trei parteneri, Buroka Technology, o companie care dezvoltă tehnologie pentru conectarea investitorilor din Africa și zona Caucazului cu piața globală de criptomonede. Compania are două linii de business: B2B – care oferă instituțiilor financiare tehnologia necesară clienților pentru a avea posibilitatea de a cumpăra sau vinde crypto assets, iar pe B2C lansează exhange-uri online pe piețele din Africa și Caucaz. Andrei este CEO și asociat la JECO Capital, compania de crypto brokeraj, asset management și trading, prin care în viitor va finanța proiecte made în România prin divizia de asset management. Drumul său antreprenorial a început în mai 2016, când a fondat o companie de media buying, care dezvolta în paralel o aplicație de performace media buying, bazată pe Artificial Intelligence.

 

Vezi cum arată generația 30 sub 30- ediția 2018

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii