Cautare




, Staff

30 sub 30 |
|

30 sub 30- ediția 2018: Ingredientele reușitei

În urmă cu trei ani, alături de mama sa, a investit 30.000 de euro într-un laborator de produse cosmetice organice.
104 30 sub 30_Medeea Iancu Haruki

Medeea Iancu Haruki și mama sa au pornit propria afacere în 2015, dintr-o nevoie personală. Produsele Iehana Cosmetics au la bază apa japoneză Kangen, recunoscută pentru beneficiile sale asupra pielii. „Mama are o experiență de peste 10 ani în cercetare, experiență dobândită la Usana Health Sciences. De asemenea, a absolvit recent Formula Botanică din Londra, fiind specializată în știința cosmeticii organice“, spune Medeea, care a studiat Design Vestimentar în cadrul Universității de Arte București, Brand Management la SNSPA și Luxury Brand Management la Universitatea de Artă din Londra.

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

Investiția inițială în laboratorul de produse cosmetice, situat în județul Prahova, a fost de 30.000 de euro, bani proveniți din surse proprii. Acum, cele două antreprenoare urmează să acceseze fonduri europene pentru dezvoltarea laboratorului și a serei unde sunt cultivate ingredientele pentru cosmetice. „Folosim aproximativ 150 de ingrediente și aproximativ 80% dintre acestea provin din culturi proprii“, adaugă Medeea.

Vânzările Iehana Cosmetics au fost, anul trecut, de aproape 160.000 de euro. Produsele sunt comercializate în lanțuri farmaceutice, în mediul online și sunt vândute inclusiv în Germania, Anglia și în Orientul Mijlociu.

În timp ce mama sa este responsabilă de elaborarea rețetelor și de producție, Medeea se ocupă de marketing și de management. „Pentru 2018 ne-am propus să creștem vânzările cu 30%, să ne extindem laboratorul și să fim prezenți în cât mai multe locații din România, dar și din străinatate.“

 

Cum ți-ai depășit limitele?

M-a ajutat în primul rând feedback-ul clienților noștri, iar ulterior, concurența m-a ambiționat să îmi depășesc limitele.

 

Vezi cum arată generația 30 sub 30- ediția 2018

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii