Cautare




, Forbes Staff

30 sub 30 |
|

30 sub 30: Bro’ din România

A absolvit o facultate și un master în Statele Unite, dar de mai bine de trei ani a creat în România un segment pe care, până atunci, nimeni nu reușise să se impună.
matei dima 3O5A1126

Este un personaj carismatic, iar această caracteristică este principala calitate pe care „fișa postului” din domeniul în care activează o cere. BRomania s-a născut din dorința de  a transforma pasiunea sa pentru actorie și regie într-un adevărat job, care să-i permită să facă ceea ce-i place cel mai mult: să bucure oamenii, să-i facă să râdă.

Top ,,30 sub 30″, ediția 2017

A revenit în România după terminarea studiilor în Statele Unite, deoarece a văzut la noi un sector neexplorat care merita dezvoltat, pentru că, în California, exista deja un val foarte mare de oameni care făceau ceea ce el își dorea să facă.  Afirmă însă că provocarea sa este să învețe în continuare lucruri noi și să devină un creator de conținut la nivel global, să dezvolte talente și să aibă proiecte noi.

Spune că nu a fost greu să intre pe acest segment în România, deoarece „publicul era pregătit pentru acest tip de conținut, nu existau competitori și, cumva, am devenit trendsetter.” La început era doar el și telefonul, dar a avut alături familia și prietenii, precum și încredere în ideile și în capacitatea lui de a crea personaje. Cunoștea lumea aceasta și avea pregătirea necesară pentru a reuși. Dacă ar trebui să aleagă între a fi actor sau a fi regizor, Matei spune că fiecare rol îi oferă satisfacții. ,,Ca actor ești în centrul atenției, joci un personaj, generezi o emoție și faci oamenii să râdă în mod direct. Ca regizor ai posibilitatea să creezi de la zero un produs finit și ești conducătorul întregului proces de creație. Aș alege actoria, pentru că îmi vine natural să o fac. Regia implică mai multă muncă, mai multă presiune și e ceva mai greu. Pentru confort, o să aleg actoria.”

Cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent

Matei Dima, cunoscut și sub nickname-ul de BRomania, și-a creat și crescut brandul în mediul online. Pe Facebook, BRomania are o comunitate de peste un milion de fani, pe Instagram aproximativ 500.000, iar pe YouTube are mai mult de 200.000 de abonați, care-i urmăresc videoclipurile, pe care le încarcă mai întâi pe Facebook, și care depășesc cumulat 300 de milioane de vizualizări.

Popularitatea sa nu se oprește la sketch-uri și vine-uri. Matei a demonstrat că este extrem de talentat, iar acest lucru l-a ajutat să avanseze și să își clădească o carieră de mare rang. A fost premiat pentru un videoclip al rapper-ului Destrom, „See Me Standing”, la YouTube Music Awards, la categoria Innovation of the Year, iar acum BRomania  este parte din campania publicitară a Vodafone România, dar și din Coca Cola  Next Vlogger, susținând tinerii pasionați și talentați ca și el. Mai mult decât atât, Matei este Managing Partner Global Entertainment, parte din Global Records, o agenție de influenceri din online, succesul și talentul fiindu-i recunoscute și răsplătite pe măsură. A fost atras în numeroase proiecte publicitare,  de TV și contracte de imagine.

Matei Dima umple sălile la spectacolele sale de stand-up comedy. În ultimul său show, din București, de la Sala Palatului, a vândut peste 3.500 de bilete. Ca regizor, Matei  înscrie și acolo numeroase colaborări cu nume importante din lumea muzicală precum, Carla’s Dreams, INNA și Loredana Groza. BRomania este un tip foarte relaxat și natural. Este imposibil să fii serios lângă el, tot timpul este pus pe șotii și binedispune audiența. Este profilul model al unei persoane carismatice.

Dacă nu ar fi ales acest domeniu, Matei ar fi vrut să lucreze în publicitate, deci tot în  domeniul creației. Spune că se vede făcând vine-uri și sketch-uri și peste 30 de ani, dar cum tehnologia evoluează, acest lucru ar schimba puțin modalitatea: „Probabil va fi sub forma unei holograme sau ceva cu 3D, teleportări și mașini zburătoare. Să vezi atunci production value!”

Ideile vine-urilor și sketch-urllor vin din realitățile și problemele societății în care trăim. Practic, cu cât se vor regăsi mai mulți oameni în ele, cu atât le vor vizualiza, aprecia și se vor distra.

Vorbește despre implicarea publicului și de zona entertainment-ului online și spune că este încă în creștere și nu crede că s-a ajuns la o saturație.

„Entertainment-ul nu se va demoda niciodată, el doar își schimbă personajele, poveștile, forma de produție și canalele de comunicare.”

Printre vloggerii și bloggerii agenției pe care o conduce, Global Entertainment, se află nume importante în domeniu precum Max, Selly, Mircea Bravo sau Laura Giurcanu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii