
Pe numele său real Mihai Holhoș, tânărul de 29 de ani a devenit cunoscut prin intermediul emisiunii sale online Doza de Haș, care l-a transformat într-o vedetă a online-ului, cu peste 920.000 de abonați pe YouTube și circa 890.000 de fani pe pagina de Facebook a emisiunii.
Inițial, în urmă cu cinci ani, a încercat o emisiune pamflet de la care nu avea nicio așteptare, însă părerile încurajatoare ale prietenilor l-au determinat să continue în această direcție. A fost convins că e o idee bună abia când a primit feedback pozitiv din partea necunoscuților, cei care îi urmăreau postările.
VEZI AICI LISTA COMPLETĂ „30 SUB 30”, EDIȚIA 2016
A început la Deva, însă, atras de un prieten publicitar, s-a mutat în Capitală, pentru a avea mai multă deschidere. Astfel, folosindu-se de experiența sa de până atunci, a lucrat, inițial, într-o companie în care a făcut producție video, apoi a prezentat o emisiune la unul dintre cele mai populare posturi de televiziune românești. Ulterior, și-a făcut propriul studio – Viral Studios- „ce a luat naștere din dorința noastră de a oferi clienților un mediu creativ și profesional în care iau nastere și se produc virale, campanii, emisiuni și, în general, orice ține de conținut video online și continuă săptămânal”, după cum afirmă Mikey. Pe lângă colaborările cu agențiile de publicitate, care își doresc „idei fresh pentru campaniile și clienții lor”, comunitatea lor are și emisiunile proprii: Doza de Haș – sau emisiunea care l-a consacrat, Doza IT și Push la Curent, care împreună adună săptămânal peste 500.000 de vizualizări, după cum spune tânărul.
Ulterior, Mihai Holhoș și-a descoperit o altă pasiune pe care a transformat-o în business –RoomMania – o distracție de nișă, de curând apărută în România. Ideea de bază a acestui tip de distracție este simplă – persoanele se află într-o cameră încuiată, sunt înconjurate de indicii și au la dispoziție o oră pentru a găsi cheia. Deși în București nu au cunoscut o promovare prea mare, conceptul Escape Room a început să atragă din ce în ce mai mulți clienți. „Ideea cu RoomMania ne-a venit după ce am jucat un Escape Room în București. Ne-a plăcut ideea și sentimentul a fost că putem face o treabă mult mai bună. Și am făcut. În prima lună de la deschidere, Escapecentral.ro ne-a onorat desemnând camera DaVinci ca fiind cel mai bun joc de evadare din București”, declară, mândru, Mikey Hash.
VEZI AICI LISTA COMPLETĂ „30 SUB 30” (2012-2016)
Majoritatea clienților RoomMania îl cunosc pe Mikey de la Doza de Haș, aceasta fiind și una dintre modalitățile de promovare indirectă a camerei care, se pare, îl reprezintă: „Camera lui DaVinci este invenția lui Mikey, așa că cine-l cunoaște de pe YouTube s-ar putea să regăsească un pic de Mikey Hash în ea”, declară un blogger care a „evadat” din camera DaVinci.
În ceea ce privește RoomMania există două puncte în București și cinci în total, iar planurile pentru Viral Studios se află, de asemenea, în extindere: „vrem să facem o investiție majoră în echipament tehnic pentru a ne permite să ne desfășurăm activitatea cât mai eficient”, spune Mikey Hash. Prins în două businessuri în amploare, timpul liber este aproape o necunoscută pentru Mihai Holhoș, care spune, mai în glumă, mai în serios: „Timp liber? Ce-i aia? Aș putea spune că mare parte din zi se desfășoară pe la sau în jurul studioului, iar seara, după ce terminăm treaba, dăm drumul la Livestream și ne jucăm tot felul de jocuri de consolă sau PC cu fanii care ne urmăresc live”.
Un om cu adevărat pasionat de munca sa de zi cu zi, Mikey Hash spune că secretul succesului este să faci ce te entuziasmează cel mai mult, fără să ai așteptări.
Mihai Holhoș (Mikey Hash)
29 de ani
Vlogger/ Founder RooMania & Doza de Haș
Este o vedetă în online – are aproape un milion de abonați la canalul său de YouTube. Deține, de asemenea, un studio de producție video și a creat de la zero camera DaVinci, una dintre cele mai populare Escape Rooms din București.
GALERII FOTO: