
Cel de-al doilea brand din top gestionează peste un milion de servere în întreaga lume și procesează peste un miliard de solicitări în fiecare zi. Cel puțin acestea sunt estimările pentru gigantul Google, a cărui creștere rapidă din ultimii ani a dus brandul mult dincolo de statutul inițial de motor de căutare, înspre servicii de email, un office suite (Google Drive) și proiectul de social networking Google+, dar și înspre dezvoltarea și optimizarea sistemului Android și a browserului Chrome OS. În momentul lansării, misiunea companiei era „să organizeze informațiile lumii întregi și să le facă universal accesibile și folositoare“, în timp ce sloganul neoficial era „Don’t be evil“ („Nu fii malefic!“).
Este cel mai mare conglomerat de business sudcoreean, ale cărui diviziuni și subdiviziuni stau toate sub brandul-umbrelă „Samsung“. Fondat de Lee Byung-Chul în 1938, Samsung a început ca brand de comerț, a cărui activitate s-a diversificat, în decursul primilor 30 de ani, către procesare de alimente, asigurări, textile și retail. În anii ‘60, Samsung a intrat în domeniul electronicelor și, ulterior, al construcțiilor de nave, două industrii cărora le și datorează creșterea fulminantă. Samsung Electronics este, în prezent, cea mai mare companie de tehnologie a informației, judecând după încasările din 2012, și se situează pe locul al patrulea în domeniu ca valoare de piață.
Aflați mai multe detalii despre ediția specială “Forbes 100 Cool – Brandurile noii generații.”