Cautare




, Contributor

I am a Breaking News Editor, with a focus on covering important IT& C and Energy news. Have a news tip? DMs are open on Instagram @georgiana1costea or drop me an email at georgiana.costea@forbes.ro

Tech |
|

Arta Shehu Zaimi, director executiv și co-fondator Labbox: „Scopul nostru principal pentru anul 2022 este să câștigăm tracțiune pe mai multe piețe din UE, pentru a atinge venituri lunare în intervalul 50.000 – 60.000 de euro”

Labbox, un start-up de educație tehnologică din Kosovo care produce blocuri electronice prin care copiii pot învăța STEM, vizează în primele luni din 2022 extinderea în România și Bulgaria, iar până la finalul 2024 în restul Europei. Compania targetează în prezent 200.000 de euro pe SeedBlink.  
labbox visual

Campania de finanțare a Labbox a început pe data de 16 septembrie. Compania din Kosovo targetează 200.000 de euro pe platforma de crowdfunding SeedBlink, în cadrul unei runde de 450.000 de euro, condusă de South Central Ventures. Cel din urmă investește 250.000 de euro în Labbox, după o investiție de 300.000 de euro în 2020.

Labbox dezvoltă instrumente prin care copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 15 ani pot învăța electronică și inginerie. La începutul anului 2022, compania vrea să se extindă pe piețele din România și Bulgaria. “Decizia de a ne extinde în România a venit natural, întrucât dorim să ne extindem în țările europene. România a fost întotdeauna o alegere firească pentru noi, datorită poziției geografice care ne face misiunea un pic mai ușoară din punct de vedere logistic”, a declarat Arta Shehu Zaimi, director executiv și co-fondator al Labbox.

Potrivit acesteia, zona Balcanilor este o piață mică, formată din mai multe țări care vorbesc limbi diferite, fapt ce a permis Labbox să elaboreze manuale pentru culturi diferite, precum și să deruleze o strategie de concentrare pe clienți, “având în vedere că nu ne așteptăm să avem mai mult de 5.000-7.000 de abonați din această zonă în următorii 2 ani”. În ansamblu, valoarea estimată a pieței de jucării STEAM până în 2022 este de 34,5 miliarde, cu un CAGR (rata de creștere anuală compusă) de 11%.

“Scopul nostru principal pentru anul 2022 este să câștigăm tracțiune pe mai multe piețe din UE, pentru a atinge venituri lunare în intervalul 50-60K”, adaugă Arta Shehu Zaimi.

Labbox se așteaptă să ajungă la aproape 1.000 de abonați până la finalul anului. „În ceea ce privește cererea, de când am lansat serviciul de abonament, oferta noastră s-a bucurat de o cerere constantă. Rata de conversie de la lead la client, în regiunea Balcanică, s-a încadrat constant în intervalul 10-15%”.Pe termen lung, planurile pentru următorii trei ani se concentrează pe extinderea în Europa, respectiv în Marea Britanie, Franța, Germania, Spania, Elveția, Italia și Țările de Jos. De asemenea, Labbox își propune “să avem 30.000 de clienți înregistrați șii să dezvoltăm patru linii de producție (12 produse) pentru fiecare grupă de vârstă. Chiar acum dacă Labbox se concentrează pe piața B2C, aproximativ 30 de școli și spații educaționale folosesc deja kiturile electronice. La începutul anului 2022, compania va demara un program pilot în școli, în Alabama, SUA. Pe termen lung, intenționăm să ne extindem și mai mult B2B”, menționează Arta Shehu Zaimi.

Piață globală de tehnologie pentru educație (EdTech) a fost de aproximativ 76,64 miliarde de dolari în 2019 și este estimat să crească la 318,8 miliarde de dolari în 2027, conform companiei de cercetare MarketStudy Report.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii