Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Arsenoaiei și Mătăşel au lansat o nouă campanie pentru berea „bărbaților adevărați”

STEJAR.jpg
Agenţia de strategie şi creaţie Arsenoaiei & Mătăşel a lansat o nouă campanie de imagine pentru marca de bere Stejar Strong, aparținând producătorului Ursus Breweres. Campania se derulează pe outdoor și pe online.   Caracterul puternic al berii Stejar Strong este ilustrat prin șapte vizualuri care prezintă motivele pentru care bărbații aleg o bere de „esență tare”.

De asemenea, site-ul www.barbaticugust.ro urmărește să evidențieze faptul că un bărbat care știe să aprecieze berea nu se limitează doar la gustul berii, ci caută experiențe memorabile, pe care apoi să le poată împărtăși cu prietenii. 

„Campania a fost abordată din prisma bărbaților adevărați, care știu să aprecieze berea Stejar în toată complexitatea ei. Toate aceste situații identificate devin cu adevărat memorabile pentru acești bărbați, dacă sunt însoțite de o bere pe măsura lor”, a declarat Răzvan Mătășel, director de strategie şi partener al agenției Arsenoaiei şi Mătăşel.

La rândul său, Ștefan Teodorescu, Group Brand Manager în cadrul Ursus Breweres, a spus: „Datorită caracterului său complex, putem găsi mult mai multe lucruri pentru care să ne bucurăm de experiența savurării unei beri Stejar. Momentele cu adevărat importante merită însoțite de o bere pe măsură”.

Arsenoaiei & Mătășel este o companie condusă de doi oameni, Emilian  Arsenoaiei și Răzvan Mătășel, ce reprezintă cele două discipline fundamentale din industria de comunicare: creația și strategia.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii