A doua grupă reprezentativă de telespectatori ai emisiunii prezentate de Simona Gherghe fost formată din persoane între 55 și 64 de ani: 20,3%.
Targetul 35 – 44 de ani a fost de 16,8% din totalul telespectatorilor, iar cel cu vârste între 25 și 34 de ani a avut o cotă de 10,5%. Acest din urmă procent este cel mai mic din oferta de tabloide TV din 2012.
Totuși, show-ul de după-amiază de la Antena 1 se poate lăuda cu cea mai mare medie de telespectatori distincți pe minut, pe parcursul anului: 3.411.000, mult peste concurentul direct „Happy Hour” (Pro TV) – 3.003.000 persoane.
Indicele de audiență reach, care arată numărul de persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut respectivul program, a fost în cazul „Acces direct”, în 2012, de 17.637.000 români. Cifra este mai mică decât la „Happy Hour” (17.783.000).
Femeile care s-au uitat la prestația invitațiilor Simonei Gherghe au fost în proporție de 62,5%. În funcție de studii, cei mai mulți telespectatori au studii medii: 48,7%. Cei cu studii superioare dețin o cotă de 16,2%, iar cei cu studii primare, 28,6%. Această din urmă grupă are ponderea cea mai mare dintre emisiunile tabloide: „Happy Hour” – 27,8%, „WOWbiz – 26,2%, „Cancan TV” (Acasă TV) – 23,7% și „Un show păcătos” – 21,3%.