Aprilie i-a mai risipit pe copii din fața televizoarelor. Sezonul cald a influențat și audiențele televiziunilor pentru copii. Disney Channel rămâne liderul nișei cu o medie de 79.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, conform măsurătorilor Kantar Media. A pierdut 4.000 de telespectatori față de martie. Disney ocupă locul 12 în topul audienței generale, la nivel național, înaintea multor televiziuni cu „pretenții”, dar pentru părinți și bunici: Realitatea TV (64.000), TVR 2 (63.000), Digi 24 (49.000) sau Pro Cinema (48.000).
Cartoon Network a pierdut 5.000 de telespectatori pe național, dar și-a conservat audiența generală în mediu urban față de martie. Are o medie de 32.000 de persoane/minut în urban, amenințând poziția de lider a Disney Channel (38.000). În topul audienței naționale, Cartoon Network ocupă locul 15 din 75 de televiziuni cuprinse în sistemul de măsurare Kantar Media.
Disney Junior a câștigat câte 1.000 de telespectatori în urban, respectiv național. Este singura stație care a câștigat audiență în aprilie. Disney Junior este o televiziune ce se adresează în special preșcolarilor. Aceștia n-au prea ieșit afară, la joacă, spre deosebire de copii mai mari ca vârste ai altor televiziuni.
Audiența Boomerang, locul 20 în clasamentul audinței generale, a scăzut cu 1.000 de telespectatori pe național și cu 2.000 în urban.
Nickelodeon a pierdut 8.000 de telespectatori pe național și 4.000 în urban, ajungând la o medie de 31.000 pe național, respectiv 18.000 de telespectatori pe minut. Chiar și așa, Nickelodeon ocupă locul 23 în topul audienței generale pe universul național.
Nișa televiziunilor pentru copii a avut în aprilie o cotă cumulată de piață de 6,75%, mai mare decât nișa filmelor sau a televiziunilor tematice.