Cautare




, Staff

Plasamente |
|

Apple preia Texture, un serviciu asemănător Netflix, dar pentru reviste

Apple a anunțat, ieri, că a semnat un acord cu Next Issue Media pentru achiziționarea Texture, un serviciu de reviste digital care le oferă utilizatorilor acces nelimitat la revistele preferate printr-un abonament lunar, asemănător cu Netflix, platforma de conținut video-on-demand, recunoscută pentru accesul pe care îl oferă la serialele de succes.
Apple-Texture

Apple nu a dezvăluit termenii financiari ai tranzacției.

„Chioșcul virtual” oferă cititorilor acces online la numerele actuale și la cele de arhivă pentru aproximativ 200 de titluri, inclusiv Rolling Stone, Vanity Fair, Vogue și Cosmopolitan, pentru o taxă lunară de 9,99 de dolari, scrie The Guardian.

Aplicația Texture este disponibilă pentru iPad, iPhone, dispozitive Android și tablete Amazon Fire.

„Ne-am angajat să facem jurnalism de calitate din surse sigure și să le permităm revistelor să livreze povestiri frumos proiectate și interesante pentru utilizatori”, a declarat Eddy Cue, vicepreședintele Apple pentru software și servicii de internet.

Textura este deținută de Next Issue Media, un joint-venture între editorii Condé Nast, Hearst, Meredith, Rogers Media și firma de private equity KKR.

Tranzacția Texture reprezintă cea mai recentă mișcare a Apple pentru dezvoltarea de servicii și platforme de conținut. În decembrie, Apple a cumpărat Shazam, aplicația care permite utilizatorilor de smartphone-uri să identifice muzica, pentru un preț de 400 milioane de dolari. Dar, în februarie, Comisia Europeană a anunțat că revizuiește acest acord, ca urmare a solicitărilor primite din partea a șapte țări din Uniunea Europeană care se tem că acordul ar putea „afecta negativ concurența”, Shazam având sediul la Londra.

Lansat în 2010, serviciul Texture a fost selectat, în 2016, de echipa editorială App Store printre cele mai bune selecții ale anului, care celebrează cele mai inovatoare aplicații și jocuri pentru utilizatorii iOS.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii