FacebookTwitterLinkedIn

Printre acestea se numără și India – cu o populație de 1,2 miliarde de locuitori – și Indonezia – cu 240 de milioane de locuitori. Astfel, gigantul din Cupertino mizează pe un total de 1,4 miliarde de utilizatori, cel mai mare număr de până acum.

Cea mai recentă expansiune a seriviciului, utilizat pentru redarea și organizarea fișierelor muzicale audio și video, a avut loc în luna iunie a acestui an, în 12 piețe din Asia. Printre acestea, Hong Kong, Singapore și Taiwan.

Astfel, compania a ajuns la un total de 119 țări în care aplicația iTunes poate fi utilizată pentru muzică, patru din aceste piețe având acces și la download-ul filmelor.

Totodată, India și Indonezia se află și în top cinci în ceea ce privește numărul de utilizatori ai rețelei de socializare Facebook, asta în ciuda ratei de penetrare a internetului pe calculatoare destul de scăzută: sub 10% în india și mai puțin de 20% în Indonezia. În acest context, Apple mizează pe utilizarea acestei aplicații pe telefoanele mobile.

În același timp, magazinul App Store oferă 700.000 de aplicații în 155 de țări.