FacebookTwitterLinkedIn

Aplicaţiile de Social Audio au înregistrat 20 de milioane de descărcări în primul trimestru al acestui an, potrivit estimărilor realizate de Sensor Tower. Având în vedere lansarea recentă a acestui tip de aplicații, nu există criteriu de comparaţie pentru creşterea categoriei.

În fruntea clasamentului aplicațiilor cu cea mai mare creștere se află Clubhouse, care a înregistrat aproximativ 15,3 milioane de instalări în T1.  În luna februarie, platforma a crescut la 9,6 milioane de instalări, de la  2,4 milioane de instalări în ianuarie.

În schimb, în luna martie, Clubhouse a scăzut la 2,7 milioane de instalări, menținând doar o creștere cu 13% faţă de luna ianuarie. Numărul total de instalări al Clubhouse este de aproximativ 16,4 milioane.

De asemenea, aplicația de Social Audio Stereo a crescut de la 551.000 milioane de instalări în ianuarie, la 1,5 milioane de instalări în februarie. În luna martie, Stereo a scăzut cu 998.000 de instalări, minus 35% faţă de luna anterioară.

În ceea ce privește Spoon, activă din anul 2016, a crescut constant pe întreg parcursul anului trecut. Cea mai bună lună pentru Spoon a fost aprilie 2020, când a înregistrat 974.000 de instalări.

Popularitatea acestui tip de aplicații a încurajat alte companii să lanseze propriile produse. Platformele sociale, precum Facebook, Twitter şi Reddit, au lansat sau au anunțat dezvoltarea a noi facilități specifice Social Audio.