Cautare




, Contributor

Social media |
|

Aplicaţiile de Social Audio au ajuns la 20 de milioane de instalări în T1

Aplicațiile de Social Audio au avut cea mai mare creștere din acest an, iar popularitatea acestora a încurajat mai multe platforme să lanseze facilități specifice.  
aplicatii sociale audio

Aplicaţiile de Social Audio au înregistrat 20 de milioane de descărcări în primul trimestru al acestui an, potrivit estimărilor realizate de Sensor Tower. Având în vedere lansarea recentă a acestui tip de aplicații, nu există criteriu de comparaţie pentru creşterea categoriei.

În fruntea clasamentului aplicațiilor cu cea mai mare creștere se află Clubhouse, care a înregistrat aproximativ 15,3 milioane de instalări în T1.  În luna februarie, platforma a crescut la 9,6 milioane de instalări, de la  2,4 milioane de instalări în ianuarie.

În schimb, în luna martie, Clubhouse a scăzut la 2,7 milioane de instalări, menținând doar o creștere cu 13% faţă de luna ianuarie. Numărul total de instalări al Clubhouse este de aproximativ 16,4 milioane.

De asemenea, aplicația de Social Audio Stereo a crescut de la 551.000 milioane de instalări în ianuarie, la 1,5 milioane de instalări în februarie. În luna martie, Stereo a scăzut cu 998.000 de instalări, minus 35% faţă de luna anterioară.

În ceea ce privește Spoon, activă din anul 2016, a crescut constant pe întreg parcursul anului trecut. Cea mai bună lună pentru Spoon a fost aprilie 2020, când a înregistrat 974.000 de instalări.

Popularitatea acestui tip de aplicații a încurajat alte companii să lanseze propriile produse. Platformele sociale, precum Facebook, Twitter şi Reddit, au lansat sau au anunțat dezvoltarea a noi facilități specifice Social Audio.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii