Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Apa românească Aur’a intră pe piața HoReCa din Macao și Hong Kong

Din această vară, brandul românesc de apă al companiei Aur’a Mineral Water se va regăsi în restaurantele hotelurilor din Hong Kong, dar și pe mesele cazinourilor din Macao.
 aboneaza-te
Aura 01-fundal foto color

Deși pandemia de coronavirus a întârziat cu câteva luni extinderea brandului românesc de apă din munții Banatului pe piețele externe, situația revine pe făgașul așteptat și, potrivit reprezentanților companiei Aur’a Mineral Water, din această vară apa românească Aur`a intră pe piețe precum Hong-Kong, Elveția, Austria, Israel și Tenerife.

“Pandemia de coronavirus a luat pe toată lumea prin surprindere, a generat multe schimbări și a pus în așteptare multe proiecte. Dar încet-încet lucrurile reintră în normal, repornește turismul, iar vara acestui an ne aduce deschiderea unor noi piețe importante și cu mare potențial. Zilele acestea producem pentru Elveția, unde Aur’a va ajunge curând. Așteptăm să reintre totul în normal și în Macao și Hong Kong, unde apa Aur’a urmează să ajungă în celebrele hoteluri și cazinouri de cinci stele. Am făcut primele livrări, însă condițiile impuse de pandemie au dus la amânarea lansării oficiale pe aceste piețe”, a declarat Horațiu Rada, președintele Aur’a Mineral Water, într-un comunicat remis la redacție.

Odată cu repornirea sezonului turistic, apa din Munții Banatului va fi prezentă și în hotelurile și restaurantele din Tenerife, precum și în Italia, unde se pregătește lansarea oficială, fiind deja semnat un contract cu un distribuitor exclusiv. De asemenea, Aur’a urmează să fie exportată și în Israel, ca produs certificat Kosher.

Brandul este deja present pe piețele din SUA, Franța și Marea Britanie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii