Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Romaqua mizează pe o creștere cu 50% a vânzărilor apei Aquatique

Aquatique, brandul de ape minerale aflat în portofoliul Romaqua Group, a ajuns la 10 ani de la lansarea pe piaţă la o creștere a  producţiei de 15 ori.
Aquatique

Romaqua Group, unul dintre principalii jucători români din industria băuturilor, care are în portofoliu brandurile: Borsec, Stânceni, Aquatique, Giusto, Albacher, Dorfer şi Mühlbacher mizează anul acesta pe o creştere de 50% faţă de anul trecut a vânzărilor apei Aquatique. Compania a investit peste 30 de milioane de euro de la intrarea pe piaţă, acum zece ani.

Aquatique a avut anul trecut vânzări de aproape 28 milioane de euro, având o contribuţie de 18% la formarea cifrei de afaceri a companiei. Pe piaţa apei minerale naturale, compania are o cotă de piaţă de 40%, din care brandul Aquatique reprezintă 5%, potrivit lui Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group. „Din primul an Aquatique şi până anul trecut, producţia a crescut de 15 ori. Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem. “

Anul trecut, Romaqua a îmbuteliat 45 de milioane de litri de apă marca Aquatique, iar anul acesta managementul companiei şi-a propus să ajungă la 65 de milioane de litri cu acest produs.

„În primele şase luni ale acestui an am acoperit producţia din 2016. Ne punem problema creşterii capacităţii de producţie, spune Nicolae Şarvari, director divizia Buşteni Romaqua, despre producţia de apă Aquatique.

Aquatique îşi are izvorul în inima munţilor Carpaţi, la o altitudine de 1.100 m în zona protejată Parcul Natural Bucegi, rezervaţia naturală Abruptul Prahovean. Îmbutelierea apei oligominerale Aquatique a început pe 30 iunie 2007. La un an de la lansarea pe piaţă, Aquatique a primit distincţia “Grand Gold Medal” de la Institutul Internaţional de Selecţie a Calităţii, Monde Selection, Bruxelles, fiindu-i recunoscute astfel calităţile deosebite.

Potrivit topului celor mai bune produse pentru copii, realizat în anul 2016 de către Forbes România, apa oligominerală naturală Aquatique a fost desemnată câştigătoare la categoria “Apă minerală plată pentru sugari şi copii mici”.

Producţia Aquatique a crescut de la 7 milioane de litri în 2007 la aproape 45 de milioane de litri în 2016. În fiecare din ultimii trei ani, vânzările au crescut cu 50%. Creșterile spectaculoase se datorează calităților intrinseci ale apei: conţinut redus în sodiu, 1 mg/l și conținut scăzut în minerale, reziduul sec fiind de 104 mg/l, calități ce o recomandă pentru prepararea hranei bebeluşilor, dar și în dietele fără sare ale adulților. Creşterea brandului a fost naturală, iar produsul şi-a demonstrat calităţile.

La fabrica din Buşteni a companiei lucrează 250 de oameni, în trei schimburi, cinci zile pe săptămână. Fabrica ar putea produce şi mai mult, dar din cauza restricţiilor de circulaţie ale maşinilor de marfă pe drumurile naţionale, pe timpul week-end-ului nu se lucrează. Apa Aquatique este exportată în China, iar anul acesta va intra pe piața Statelor Unite și a Marii Britanii.

Romaqua Group are peste 2.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 155 milioane de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii