Cautare




, Staff

Bunuri de consum |
|

Apa Calipso a încheiat 2017 cu o cifră de afaceri de 65 mil. lei, în creștere cu peste 30% și a livrat peste 210 mil. litri de apă

Producătorul de apă de izvor Calipso, înființat de familia Siderache, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de aproximativ 65 de milioane de lei, în creștere cu 30% și a livrat 210 de milioane de litri de apă.
Daciana Siderache

Creșterea a venit pe fondul investițiilor în valoare de 10 milioane de lei realizate în ultimii doi ani.

“Numai în 2017 am investit aproximativ 5 milioane de lei în modernizarea și eficientizarea capacității de producție și ne-am extins rețeaua de colaboratori . Am pus accent pe reducerea amprentei de carbon și am investit în tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual. Creștem organic și natural”, declară Daciana Siderache, director general Apa Calipso.

Apa de izvor îmbuteliată de Apa Calipso a ajuns la consumator prin intermediul magazinelor tradiționale și preponderent în magazinele din comerțul modern.

“2017 a fost unul bun din punctul de vedere al volumelor, dar a dus și provocări considerabile, precum creșterea importantă a prețului ambalajelor determinată de evoluția prețului petrolului la nivel mondial sau presiuni interne venite din zona fiscalității fluctuante”, a declarat Daciana Siderache

Apa Calipso își propune să investească în eficientizarea și extinderea capacității de producție si de depozitare, precum și la reducerea cantitășii de plastic pusă pe piață. “Anul acesta am planificat un buget de investiții de 4 milioane de lei. Suntem întotdeauna la curent cu noile tehnologii în domeniu și ne propunem să implementăm cele mai moderne aparaturi de producere și ambalare, care sunt prietenoase cu mediul, dar și eficiente. Gândim și extinderea portofoliului de produse”, a mai adăugat Daciana Siderache.

Consumatorii încep să pună accent pe calitatea și puritatea apei. Prețurile mici nu mai reprezintă o componentă importantă când vine vorba despre apă.

“S-a depășit acest pas psihologic. Consumatorii încep să cunoască piața, de orice natură ar fi ea. Accesul la informație face lumea produselor mai transparentă, iar alegerile sunt făcute pe baza unui mix complex de considerente. Primează acum seriozitatea și raportul calitate preț. Pe piața apelor îmbuteliate, consumatorul este atent la caracteristicile apei pe care o consumă și se informează cu mai mult interes asupra a ceea ce scrie pe etichetă. Se face tot mai mare focus pe puritatea apei, cantitatea de nitriți sau reziduul fix”, a afirmat Daciana Siderache.

Cele mai importante coordonate în analiza apei o reprezintă reziduul fix, cantitatea de nitriți și Ph-ul. Conform reglementărilor în vigoare, la noi în țară, o apă minerală este bună de băut dacă reziduul fix este mai mic de 500 mg/l, iar Ph-ul trebuie să fie cât mai apropiat de Ph-ul corpului uman. Apa de izvor Calipso este extrasă dintr-un izvor situat la peste 250 de metri adâncime, în Codrii Vlăsiei.

Compania Apa Calipso a fost înființată în anul 1991, având acum peste 170 de angajați. Proiectul de extindere a capacității de îmbuteliere finalizat anul acesta ridică valoarea totală a investițiilor în producție ale companiei la peste 14 milioane de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii