FacebookTwitterLinkedIn

Best Employers Study (BES) se adresează companiilor care au peste 50 de angajați și cel puțin trei ani de activitate pe piața din România.

Studiul este realizat anual și ajută factorii de decizie din companii să descopere care este nivelul de implicare profesională (engagement) al angajaților, legătura lor emoțională față de companie, precum și dacă există diferențe între percepția acestora și cea a managerilor, astfel încât să poată lua măsuri cât mai eficiente.

Recrutarea în IT-ul românesc: Nevoia unei noi paradigme

„Măsurarea nivelului de engagement în cadrul companiilor este cel mai important aspect al studiului. BES oferă o imagine realistă, multi-dimensională, a situației actuale și identifică zonele asupra cărora angajatorii trebuie să-și îndrepte atenția pentru a îmbunătăți sau a susține nivelul de engagement”, spune Virginia Păuna, Project Leader Best Employers România.

Metodologia după care se desfășoară studiul a fost dezvoltată de Aon Hewitt,  divizia de consultanță și outsourcing în domeniul managementului resurselor umane a Aon plc. Aon Hewitt organizează de 20 de ani studii de engagement. Informațiile obținute de-a lungul timpului la nivel mondial au demonstrat că organizațiile ai căror angajați au un nivel ridicat de engagement  sunt cu până la 40% mai profitabile și au un nivel al fluctuației de personal cu 25% mai mic.

Găsirea forței de muncă bine pregătite – o provocare pentru companiile străine din România (studiu)

La ediția din 2015 au participat 15.500 de angajați, 1.150 middle manageri și 224 directori executivi din 35 de companii. Acest eșantion de respondenți a reprezentat o populație activă totală de peste 38.000 de angajați.

Nominalizarea la titlul „Aon Best Employer 2015” a fost obținută de către Adobe Systems România, Autonom, Dell, Edenred România, Companiile Mars, Inc. din România (Royal Canin Romania, Mars Romania, Wrigley Romania), McDonald’s România și Pfizer România.

Lidl participă la evenimentul „Angajatori de top”

Rezultatele din 2015 au arătat că implicarea profesională este importantă pentru companiile Best Employer – rezultatul scorului de engagement al acestor companii fiind în creștere – 80% în 2015 față de 78% în 2014 și 71% în 2013.