Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Anul trecut s-au vândut flori online de peste 2,5 milioane de euro în România

Piața românească a vânzărilor online de flori se află în stagnare în ultimii doi ani, la o valoare de circa a 2,5 milioane de euro, potrivit estimărilor Floria.ro.
flori_online.jpg

Evaziunea fiscală rămâne problema principală cu care se confruntă jucătorii de pe piața vânzărilor de flori din România, estimată în 2013 la peste 100 milioane de euro, arată reprezentanții companiei.

„Am constatat, din păcate, o creștere a evaziunii fiscale și în online, ceea ce este îngrijorator. Asta înseamnă că unele proiecte de vânzări de flori online au dificultăți și ajung să nu mai înregistreze vânzările, pentru a nu plăti impozit sau TVA. Este o tendința îngrijorătoare, pentru că oricum evaziunea din offline rămâne la cote ridicate. Nu știu în ce alt domeniu vedem un nivel similar al evaziunii fiscale” spune Marina Matei, e-Commerce Manager Floria.ro.

Floria a vândut anul trecut flori în valoare de 1 milion de euro, din care 75% sunt vânzări realizate prin intermediul platformei floria.ro.

Circa 25% din cifra de afaceri raportată pe anul trecut este reprezentată de vânzările către corporate și comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri, mai arată reprezentanții companiei.

Totodată compania a mai anunțat că intenționează să facă investiții de circa 200.000 euro până la finalul lui 2015.

Proiectul de extindere a avut ca primă etapă rebrandingul în online și separarea businessului online de operațiunile offline și B2B, cu strategii de dezvoltare pe fiecare divizie.

Numărul orașelor în care Floria asigură livrarea gratuită a buchetelor de flori in 2 ore de la finalizarea comenzii s-a dublat în 2014. În prezent, Floria livrează gratuit în 139 localități din întreaga țară.

„Cu 50% comenzi cu livrare în București și 50% în țară, extinderea rețelei de parteneri din afara capitalei a fost un pas firesc și esențial. La Floria, o parte din promisiunea făcută către clienți este că florile sunt livrate în maxim 2 ore, de către un curier propriu, direct în brațele destinatarului. Acest lucru este posibil prin intermediul rețelei de sute de parteneri, cu care acoperim cu succes întreaga suprafață a României” declară Marina Matei.

Valoarea medie a comenzilor online plasate în 2014 pe Floria.ro a fost de 210 lei, înregistrând o creștere ușoară, cu 5 procente, față de anii anteriori.

Trandafirii se mențin la conducerea topului celor mai căutate flori, însă de la an la an au o pondere din ce în ce mai mică în totalul vânzărilor, datorită orientării către buchete sofisticate, care combina soiuri de flori și creează unicitate. Procentul clienților care aleg buchetele care conțin exclusiv trandafirii a scăzut la 70%, față de 90% în 2013, mai spun reprezentanții companiei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii