Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Anul 2015 a fost bun pentru televiziunile de filme: au vândut mai multă publicitate

Volumul de audiență livrat de televiziunile de filme în 2015 a crescut cu 26% față de anul precedent. Este cea mai mare creștere de pe nișele televiziunilor în anul care s-a încheiat recent.
filme_televiziuni.jpg

Bugetul de audiență furnizat clienților publicitari de către nișa televiziunilor de filme s-a ridicat la 128.680 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 15 decembrie 2015. Acest buget este mai mare cu 26% față de cel din aceeași perioadă a anului 2014 și reprezintă 6,3% din volumul total livrat de piața TV.

Se știe, pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.

Pro Cinema este liderul nișei de filme, cu un volum de audiență de 38.293 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 31,4% față de intervalul din 2014. Este o creștere substanțială a volumului de publicitate.

AXN, al doilea jucător pe piața publicității de pe nișa de filme, a avut o creștere de 4% a volumului de publicitate, ajungând la un buget de 28.995 GRP’30 pe targetul comercial.

VEZI CE AUDIENȚE TV A FĂCUT STEAUA ÎN LIGA 1!

În fapt, stațiile de filme au înregistrat creșteri ale bugetelor de publicitate, cu excepția televiziunii DIVA, care a suferit o scădere de 15,7%.

Astfel, au cunoscut majorări de bugete stațiile Paramount (702%), Acasă Gold (5,5%), Comedy Central Extra (110,8%), AXN White (66,7%), Film Cafe (14,1%) și AXN Black (24,7%).

Interesant este de remarcat faptul că Pro Cinema deține o cotă de piață de 29,8% din audiența nișei, în timp ce televiziunile deținute de Sony Pictures Television (SPT) – AXN, AXN White și AXN Black, au în total o cotă de piață de 29,3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii