Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Antreprenorii români demarează investiții în marketplace-uri B2B destinate HoReCa

Accelerarea fenomenului de digitalizare ca urmare a efectelor impuse de pandemia de coronavirus impulsionează tot mai mulți antreprenori să investească în acest segment mai ales dacă vine vorba despre cel mai afectat sectorul din economia românească: industria ospitalității.
shutterstock_410962750

Este cazul și celor trei antreprenori români Florin Maxim, Eugen Zbîrcea și Daniel Nanboe care au lansat Comarket.ro, un marketplace B2B. Investiția inițială realizată de către fondatori a fost de 100.000 de euro, ea fiind urmată de o alta, strategică a companiei Infinite IT Solutions  în valoare de 250.000 de euro.

Potrivit fondatorilor, Comarket reprezintă un instrument digital care și-a propus să asigure conexiunea între jucătorii din sectorul HoReCa.

„Digitalizarea sectorului HoReCa este esențială în contextul pandemic, dar și al evoluției generale a industriei din ultimii ani. Nu poți gândi și nici conduce un business în ziua de azi fără ajutorul integrărilor uneltelor digitale în operațiunile zilnice. Nevoia de eficientizare a proceselor și de eliberare a resursei de timp a antreprenorului este primordială pentru succesul pe termen lung. Educația digitală este necesară în toate sectoarele, însă în HoReCa este critică în prezent, sectorul fiind mult întârziat din acest punct de vedere”, a declarat Florin Maxim, CEO și co-fondator al Comarket.

Platforma Comarket se adresează antreprenorulul mediu din HoReCa, adică unui restaurant de 80 de locuri, cu 5-10 angajați din mediul urban. „Ne adresăm în principal valului nou de antreprenori din HoReCa pentru care componenta digitală a businessului de zi cu zi este esențială și deja oarecum întipărită în comportament. Antreprenorului căruia îi place să își controleze propriul business și nu să fie controlat și condus de afacere. Celui căruia îi place aibă întotdeauna informații și transparența costurilor și volume și care este în permanență cautare de optimizare a costurilor. În mod concret, platforma contribuie hotărâtor la optimizarea financiară pe zona de materii prime”, a declarat Eugen Zbîrcea, COO și co-fondator al Co-market.

Platforma Comarket va fi gratuită pentru jucătorii din HoReCa în primele 6 luni de la momentul lansării.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii