Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Afaceri |
|

Antreprenori de renume și celebrități investesc într-un nou brand de hârtie igienică

De ce? Pentru că speră să salveze mediul înconjurător. Așadar, noul brand de hârtie igienică este pe bază de bambus.
 aboneaza-te
Hartie igienica

Greycroft Partners, Mark Cuban, Marc Benioff, Iron Man, Pepper Potts (Robert Downey Jr. și Gwyneth Paltrow), directorul executiv al Uber, Dara Khosrowshahi, Russell Wilson, Ashton Kutcher, Guy Oseary’s și fondatorul Code.org, Hadi Partovi, investesc 3 milioane de dolari în noua marcă de hârtie igienică Cloud Paper.

De asemenea și celebrități precum Ciara și The Chainsmokers susțin compania.

Fondată de Ryan Fritsch și Austin Watkins, doi foști angajați la Uber, Cloud Paper este una dintre multele companii care încearcă să-i determine pe consumatori să treacă la hârtia igienică pe bază de bambus. Aceștia s-au axat pe hârtia igienică pentru a lupta împotriva defrișărilor masive, un factor cheie care contribuie la schimbările climatice.

„Bambusul captează mai mult carbon și eliberează mai mult oxigen”, a spus Fritsch.

Potrivit statisticilor furnizate de companie, 15% din defrișări au loc numai din cauza producției de hârtie igienică, iar aproximativ 40.000 de copaci sunt tăiați pe an pentru consumatorii din SUA.

În plus, Cloud Paper estimează că o gospodărie medie ar putea salva mai mult de 250 de copaci, dacă ar trece la folosirea hârtiei igienice pe bază de bambus.

„Am vrut ca Cloud Paper să fie o forță a binelui bine în lume”, a spus Watkins. „Am vrut să găsim ceva similar cu taxiurile și camioanele în ceea ce privește dimensiunea pieței și ceva care ar putea avea un impact foarte mare asupra comunității și a mediului încă din prima zi”.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii