
În luna abia încheiată, Antena 3 a obținut o audiență medie de 226.000 de telespectatori pe minut la nivel național (all day), cu 24.000 mai mult decât în octombrie. Este cel mai mare câștig de audiență care s-a înregistrat pe nișa televiziunilor de știri. La nivel urban, Antena 3 a realizat o audiență medie de 152.000 de telespectatori pe minut (all day), conform măsurătorilor Kantar Media, cu 15.000 mai mare decât în luna precedentă.
România TV a ajuns la o medie de 146.000 de persoane pe minut la nivel național și la 81.000 în mediul urban (all day). Creșterile au fost de 20.000 de persoane, respectiv 6.000. În noiembrie, România TV a transmis meciul de fotbal Grecia – România, din barajul pentru calificarea la CM din Brazilia.
B1 TV și-a conservat audiența: o medie de 95.000 de persoane pe minut, pe național, și una de 64.000 la nivel urban (all day). Creșterile față de octombrie au fost modeste: 6.000, respectiv 3.000 de telespectatori în urban.
De remarcat că este prima lună în care B1 TV are o audiență medie mai mare pe național decât Realitatea TV. Aceasta a rămas cu 92.000 de persoane pe național (all day), la fel ca și în luna octombrie, dar a pierdut 4.000 în urban, ajungând la 48.000 de telespectatori (all day).