Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Antena 3 rămâne lider, dar România TV își consolidează poziția a doua pe nișa știrilor

antena_3_versus_romania_tv.jpg
În luna mai, România TV și Realitatea TV sunt televiunile de știri care au înregistrat creșteri ale audiențelor la nivel urban și național față de luna precedentă. Ierarhia pe nișa știrilor a rămas aceeași, în urban: Antena 3, România TV, B1 TV și Realitatea TV.

Antena 3, liderul nișei de știri, a avut o audiență medie de 176.000 de telespectatori pe minut pe național (all day) și de 129.000 la nivel urban (all day), conform măsurătorilor Kantar Media, girate de Asociația Română de Măsurare a Audienței (ARMA). Audiențele sunt mai mici cu 21.000 (național), respectiv cu 11.000 (urban).

În ciuda intrării în sezonul cald, când audiențele scad natural, România TV și-a consolidat poziția a doua pe nișă. La nivel național, audiența generală a fost de 104.000 telespectatori pe minut (creștere cu 9.000 de persoane), iar în urban de 62.000 (creștere cu 8.000).

Audiențele canalului B1 TV au scăzut în luna mai cu 5.000 pe național și cu 3.000 în urban, față de aprilie. Pentru luna abia încheiată, audiențele B1 TV au fost: o medie de 74.000 (național, all day) și 49.000 (urban, all day).

Realitatea TV a depășit B1 TV pe targetul național, urcând cu 8.000 de telespectatori până la o medie de 85.000 de persoane pe minut. În urban, creșterea a fost de 5.000 de persoane, ajungând la o medie de 45.000 (sub B1 TV).

Este interesant de urmărit audințele acestor stații în luna iunie, care a debutat cu războiul mediatic dintre România TV și Antena 3, generat de arestarea directorului Antenei 3, Sorin Alexandrescu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii