FacebookTwitterLinkedIn

Retailerul polonez va continua extinderea gamei de produse oferite de la brandurile de top pe care le vinde online, ca de exemplu Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess Jeans, adidas Originals.

„În 2020 ne propunem să continuăm creșterea business-ului prin adăugarea de noi branduri în portofoliu. Avem deja niște contracte semnate cu branduri de top care se numără printre preferințele clienților noștri și pe care urmează să le anunțăm la momentul oportun”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Pe lângă extinderea numărului de branduri de pe ANSWEAR.ro, unul dintre obiectivele principale de anul acesta îl reprezintă investițiile în tehnologie și în experiența pe care o oferă zilnic clienților săi.

„Un prim pas în zona de dezvoltare va fi lansarea unei noi platforme a magazinului online – lansarea va avea loc chiar în această primăvară. Îi vom întimpina pe utilizatori cu un nou website, cu un User Experience îmbunătățit și o viteză mai bună de încărcare, iar îmbunătățirile de Usability se vor vedea și la nivelul aplicației mobile, care va avea și ea parte de un facelift.

Încă din 2019 explorăm adăugarea experienței offline pentru magazinul nostru online, fie printr-un magazin fizic, fie prin pick-up point-uri și sperăm să venim cu noi vești în această privință cât de curând”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear România.

De asemenea, prin  programul de loialitate ANSWEAR Club, compania va încerca să ofere tot mai multe beneficii utilizatorilor săi astfel încât aceștia să rămână fideli brandului și să continue să comande online de pe ANSWEAR.ro.

În privința pieței de fashion, conform cifrelor Euromonitor, aceasta a crescut cu 7% la nivelul României în 2019, iar estimarea echipei ANSWEAR.ro este că în online creșterea a fost mai accentuată, un număr mare de români luând decizia de a face cumpărăturile de fashion de pe internet pentru a avea mai mult timp liber la dispoziție.

„Un număr mare de români au cumpărat în 2019 pentru prima oară fashion online. Sunt încă mulți care nu au cumpărat niciodată îmbrăcăminte sau încălțăminte online și de aici vedem în continuare potențial de creștere a pieței în 2020 prin îmbunătățirea calității serviciilor”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Potrivit raportului realizat de ARMO și GPeC, o caracteristică importantă a anului 2019 a fost și creșterea valorii medii a cumpărăturilor online pe majoritatea verticalelor de piață, iar pe categoria de fashion creșterea a fost de la 175,34 lei în 2018 la 185,58 lei în 2019