Cautare




, Contributor

Forbes Staff

Shopping |
|

ANSWEAR.ro a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de aproximativ 22 mil. euro, în creștere cu 35%

ANSWEAR.ro a înregistrat în 2019 o creștere cu 35% a business-ului, ajungând la o cifră de afaceri de aproximativ 22 de milioane de euro.
Shopping Online

Rezultatele au fost generate de creșterea valorii medie a coșului de cumpărături, dar și de amplificarea numărului de comenzi cu 30%.

”Eforturile noastre în 2019 au fost concentrate în direcția adăugării de noi branduri în portofoliul ANSWEAR. Această dezvoltare a varietății de branduri și produse a dus la creșterea coșului mediu de cumpărături în magazinul nostru online. Printre brandurile nou aduse în portofoliu se numără Stuart Weitzman, Tommy Sport, Twinset, Coach, Iceberg, Red Valentino, Patrizia Pepe, Mou, Karl Lagerfeld, Dsquared2, Colmar. De asemenea, valoarea coșului mediu a crescut și datorită faptului că zona de User Experience a fost îmbunătățită foarte mult, la fel și mecanismele de recomandare a produselor similare și complementare”, spune Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.

La finalul anului 2019 s-au înregistrat până la 30.000 de comenzi pe lună, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de 320 lei. Cea mai mare comandă a fost de 21.000 lei și a fost înregistrată în luna septembrie.

Din cele 7 țări în care activează retailerul polonez, în 2019 România a fost a doua piață din punct de vedere al volumului de vânzări pentru ANSWEAR, situându-se imediat după țara-mamă, Polonia.

Cele mai vândute branduri ale anului 2019 au fost Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Guess Jeans, Medicine, ANSWEAR, adidas Originals, Calvin Klein Jeans și New Balance. O mare creștere pe final de an a fost înregistrată pentru brandurile Dr. Martens, Moon Boot, UGG și Polo Ralph Lauren.

”Clienții noi ne aleg datorită ofertei de produse de la brandurile de top pe care le avem în portofoliu. Prețurile sunt corecte, atractive și vin la pachet cu avantaje suplimentare pentru cei care sunt clienți fideli prin programul nostru de loialitate – ANSWEAR Club. Acest program convinge foarte mulți clienți să revină pe site. 10% din valoarea fiecărei comenzi se întoarce în contul clientului sub formă de puncte de loialitate, prin care se pot reduce prețurile produselor cu până la 50%”, spune Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii