Retailerul online de fashion Answear a înregistrat o creștere cu 40% a vânzărilor pe perioada 1 – 20 Aprilie 2020 și o creștere per total cu 10% a vânzărilor pentru perioada 1 martie – 20 aprilie 2020.
Ca urmare, Answear încearcă să crească consumul de fashion online prin e-commerce și astfel să susțină relansarea economiei ce a fost afectată de pandemia de coronavirus.
“În acest moment devine clar că e-commerce-ul este salvarea pentru retail-ul tradițional. Iar odată cu creșterea e-commerce-ului, acesta va rămâne un canal de vânzare important și după trecerea pandemiei. Opinia mea este că piața de fashion online s-ar putea dubla în decursul anului 2020. Este posibil să nu fie vorba despre o scădere a consumului, ci doar despre o mutare a acestuia către un alt canal de vânzare – online-ul”, spune Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR România.
În perioada Paștelui, Answear a înregistrat creșteri semnificative ale vânzărilor la diferite categorii de produse, creșterea față de 2019 fiind de peste 50% pentru weekend-ul de Paște.