Cautare




, Contributor

Orologerie de lux |
|

Annamaria Cammilli – Comoara din Florența

Puține sunt brandurile care caută să se dezvolte păstrându-și în același timp identitatea, cele care își făuresc un viitor fără a-și uita nicio clipă propria istorie, cea care i-a adus la statutul de marcă râvnită. Annamaria Cammilli este un astfel de brand, care în ultima vreme a cunoscut un mare succes, însă promite că va rămâne mereu fidel ADN-ului insuflat de creatoarea sa
_B6R2895

Annamaria Cammilli se inspiră mereu din natură pentru toate creațiile sale, bijuterii pe care le recunoaștem instantaneu după formele fluide, culorile speciale ale aurului și jocul dintre finisajul mat și lucios al materialelor prețioase.

Fondatoarea brandului, Annamaria Cammilli, a început în urmă cu 30 de ani, în calitate de artist, pictor și sculptor, exprimându-și inițial creativitatea prin reprezentarea fotografică a florilor. Ulterior, stilul său a evoluat și a creat un nou gen de bijuterie feminină, care include invariabil elementul central al creativității artistului: natura.

„Din 2003, împreuna cu sora mea Raffaella, am început să transformăm o producție artizanală într-un brand global“, spune Riccardo Renai, CEO Cammilli și fiul creatoarei. Reprezentanții tinerei generații de la cârma Annamaria Cammilli sunt unici în demersul lor de a păstra intactă moștenirea creativă lăsată de doamna Cammilli (încă o prezență importantă în cadrul companiei), dar, în același timp, de a atinge cifre mai mari de vânzări și, implicit, o producție mai mare. Din propria mea experiență în domeniul bijuteriilor de lux, adesea expansiunea se produce în detrimentul calității, al stilului, al originalității.

Din fericire, nu și în cazul Annamaria Cammilli, un brand extraordinar de frumos și delicat, care reușește să își facă simțită prezența la nivel global, fără a face nici cel mai mic rabat de la calitate și inspirație.

„A trebuit să ne reinventăm fără a ne pierde identitatea. E ca și cum ai conduce cu frâna de mână. E un echilibru foarte fragil să modernizăm fără să ne pierdem originile. Dacă înveți să îți respecti istoria, te găsești în posesia unui stil care poate deveni un trend“, spune Riccardo Renai. „În tot acest timp, Florența (sediul istoric al companiei, n.r.) ne-a fost de mare ajutor. Aici își au sediul multe companii care au decis să rămână în locul unde s-a născut frumusețea“, spune Renai.

Și în noile colecții, Annamaria Cammilli a păstrat nuanțele care îi definesc piesele: portocaliu caisă, bej natural sau roz șampanie. Cammilli este singurul brand de bijuterii din lume care crează colecții în șase nuanțe de aur, obținute din aliaje speciale, rezultatul a treizeci de ani de experimente realizate de meșterii aurari ai casei.

Cammilli are mai multe concepte creative, printre care Flowers (natura și redarea ei prin forme suple, fine), Essential (formele și mișcările pământului, precum dunele de nisip, de pildă), Vision (mișcarea apei, a valurilor) și Color Stone (cerul – nuanțele infinite ale cerului, redate cu ajutorul pietrelor semiprețioase).

În 2015, Annamaria Cammilli s-a jucat cu  suprafețele din aur superb finisate și mărginite de șiruri de diamante, cu siluetele tridimensionale ale florilor (Flowers), cu formele simple evidențiate de pietrele prețioase impresionante (Vision).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii