Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Angajații români – consumatori de fast-food, dar preocupați de alimentația sănătoasă

Cu ocazia Zilei Mondiale a Alimentației, Edenred România readuce în atenția opiniei publice importanța obiceiurilor alimentare corecte, prin programul Hai la 1 la masă!.
Fast-Food

Edenred, principalul emitent de tichete de masă la nivel mondial și în România, a organizat cu ocazia Zilei Mondiale a Alimentației (16 octombrie) dezbaterea „Educă. Previne. Schimbă” cu scopul de a informa în privința alimentației sănătoase. Evenimentul face parte dintr-o serie de activități organizate sub umbrela campaniei pilot Hai la 1 la masă!, ce a fost lansată în mai, anul acesta, pentru a încuraja românii să trateze cu importanța cuvenită masa de prânz.

„Ziua mondială a Alimentației este o ocazie de a ne îndrepta atenția asupra obiceiurilor alimentare nesănătoase, care contribuie decisiv la o mai bună calitate a vieții. Deși un prânz complet din punct de vedere nutrițional depășește disponibilitatea financiară a majorității populației active, ne bucurăm să vedem un interes crescut în ceea ce privește masa de prânz”, spune Dana Sîntejudean, Comemercial and Public Affairs Director la compania Edenred.

În ceea ce privește prețul mediu perceput ca fiind rezonabil pentru masa de prânz, conform studiilor realizate de Ideal Mail în 2014 pentru Edenred, acesta este de 13 lei într-un fast-food (echivalentul a 1,4 tichete de masă), 17 lei în cazul mâncării livrate (1,8 tichete de masă) și 27 de lei (2,9 tichete de masă)  pentru un prânz la restaurant. Programul pilot Hai la 1 la masă s-a desfășurat în București și a cuprins acțiuni de informare directă, care au vizat angajați și vizitatori din clădiri de birouri, din zone de business, dar și interacțiune în mediul online. Așadar, Edenred au încurajat peste 10.000 de angajați din 3 zone de centre de birouri să aloce timp pentru pauza de prânz.

„Compania Hai la 1 la masă! este o necesitate deoarece s-a constatat faptul că angajații români au o reală problemă în respectarea unui program responsabil. Astfel de demersuri trebuie încurajate și susținute” spune Dr. Alin Popescu, medic primar în medicina sportivă.

Compania Edenred, care emite de peste 40 de ani tichete de masă Ticket Restaurant, este unul dintre liderii în servicii preplătite adresate companiilor, ce concepe și administrează soluții pentru a mări puterea de cumpărare a salariaților.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii