Cautare




, Contributor

Lideri |
|

Andrei Vasile, CEO și co-fondator SanoPass: “În trimestrul patru din 2020 ne-am atins aproape toate obiectivele de business stabilite pentru întreg anul”

Forbes România a invitat comunitatea de business din România să răspundă la cele mai importante chestiuni ale momentului în cadrul proiectului editorial #lecțiipentru2021.  
Andrei Vasile CEO SanoPass

Andrei Vasile, CEO și co-fondator SanoPass.

 

Evoluția companiei într-un cuvânt

 

2020 a fost un an al ACȚIUNII, al proiectelor dezvoltate și implementate rapid. La începutul pandemiei ne-am îngrijorat pentru că majoritatea firmelor înghețaseră contractările și își reorganizau bugetele, așa că a trebuit să schimbăm și noi obiectivele și strategia companiei SanoPass. Am lucrat intens lună de lună, iar în trimestrul patru din 2020 ne-am atins aproape toate obiectivele de business stabilite pentru întreg anul. Activând în domeniul medical, am observat că pandemia ne-a ajutat să fim mai relevanți, oamenii sunt mai conștienți față de importanța serviciilor medicale și pun un accent mai mare pe sănătate. De asemenea, pandemia ne-a forțat să accelerăm implementarea unor proiecte planificate pentru 2021 – 2022, cum ar fi lansarea unor soluții pentru implementarea sistemelor proprii de telemedicină.

Cele mai importante lecții

Pandemia mi-a demonstrat că oricât de dificilă ar fi situația economică, poți să treci peste orice criză cu o planificare minuțioasă, multă muncă și doar alături de o echipa motivată. La nivel personal, pandemia m-a determinat să-mi consolidez valorile legate de integritate și familie.

Prestația autorităților

În general, îmi doresc mai multă stabilitate legislativă și predictibilitate din partea statului. Cât despre gestionarea pandemiei, consider că au fost atât măsuri bune cât și decizii mai puțin inspirate. În schimb, nu cred că a fost ușor pentru guvernanți să ia decizii într-o situație de criză, cu multe incertitudini.

Strategia de business pentru 2021

 Pentru 2021 ne propunem să menținem dinamismul și ritmul sfârșitului de an, să deschidem noi linii de business și să integrăm cât mai multe servicii inovatoare. Mă aştept ca în următoarele şase luni să încheiem alte patru noi parteneriate strategice prin care să ne consolidăm poziţia pe segmentul platformelor ce integrează beneficii de sănătate. În perioada următoare, mizăm pe creşterea serviciilor de telemedicină şi sănătate psiho-emoţională ţinând cont de creşterea nivelului de stres şi anxietate.

Provocări în 2021

Mă aștept la o recesiune economică la jumătatea anului 2021 peste care vom trece mai ușor decât s-a întâmplat în contextul crizei economice din 2008-2009, oamenii de business și consumatorii fiind astăzi mai precauți și mai bine pregătiți. De asemenea, Inteligența Artificială va lua amploare și va atinge aproape toate domeniile, motiv pentru care sunt convins că peste 4-5 ani populația va trăi la nivel global mai bine ca niciodată. 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii