Cautare




, Contributor

I am a Breaking News Editor, with a focus on covering important IT& C and Energy news. Have a news tip? DMs are open on Instagram @georgiana1costea or drop me an email at georgiana.costea@forbes.ro

ForbesForward |
|

Andrei Fusea, Partner & Head of Sales BeeFast: “Sperăm să ne extindem anul acesta într-un nou oraș, iar la începutul anului viitor în cât mai multe” 

După atragerea unei finanțări în valoare de 500.000 euro, BeeFast vizează extinderea la nivel național, consolidarea pe piața din România și, ulterior, intrarea în alte țări europene.  
image_2021-09-13_150624

Start-up-ul BeeFast, fondat în 2019, a intrat pe segmentul de curierat rapid eco-friendly în primă fază, extinzându-și rapid activitatea către servicii integrate de mutare a business-urilor din offline în online. Înființat de 4 antreprenori locali, BeeFast a primit recent o finanțare în valoare de 500.000 de euro pentru accelerarea businessului, extindere și consolidarea operațiunilor. “Ne uităm la țări din Europa. Credem, însă, că pe plan local mai e mult de dezvoltat și vrem mai întâi să consolidăm piața de aici. Investiția pe care am primit-o vrem să o folosim la dezvoltarea platformei, la adăugarea de noi funcționalități și să ne extindem în alte orașe în țară și după în afara țării”, a declarat Andrei Fusea, Partner & Head of Sales BeeFast. 

Vorbind de extindere, principalele orașe țintă sunt cele în care idea de quick commerce este dezvoltată, respectiv Cluj, Brașov sau Iași. “Sperăm să ne extindem anul acesta într-un nou oraș și la începutul anului viitor în cât mai multe”, a adăugat el, menționând că este greu de spus în care dintre aceste orașe vor intra prima dată.

“Piața de delivery arată destul de bine. Ea crește destul de mult și într-un ritm foarte accelerat”, mai spune el. Creșterea pieței este sustenabilă, potrivit lui Andrei Fusea, întrucât în ultimul an consumatorii și-au conturat un stil de viață în care produsele pe care le comandă ajung în scurt timp. “Cererea este mai mare și se observă schimbarea de comportament a consumatorului. (…) Cea mai importantă schimbare este că își doresc lucrurile acum, nu vor sa își mai programeze livrarea.”

Pe lângă toate acestea, BeeFast are în plan lansarea unei aplicații, ce ar veni în sprijinul consumatorilor care vor să trimită un colet. “Noi ne dorim sa fim cat mai deschiși”, menționează reprezentantul startup-ului. De asemenea, într-un viitor îndepărtat, compania are în vedere și livrarea cu drone, proiect despre care spune ca “nu o sa fie extrem de costisitor, dar nici foarte ieftin”.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii