Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Andrei Cohn: „Am observat o discrepanță mare între demersul strategic și modul în care acesta este exprimat”

S-a încheiat recent cea de-a de-a XII-a ediție a concursului ce premiază eficiența în publicitate, Romanian Effie Awards. Se cunosc câștigătorii și palmaresul. Romanian Effie Awards poate fi considerat un „termometru” al pieței de comunicare din România. Din acest motiv, încercăm să „luăm temperatura” pieței.
andrei cohn  2014

Andrei Cohn, Managing Partner & Creative Director Cohn and Jansen JWT

Forbes: Ați făcut parte din juriul Romanian EFFIE Awards 2015. Cum apreciați nivelul calitativ al lucrărilor înscrise în concurs?

Andrei Cohn: În general, am observat o discrepanță mare între demersul strategic și modul în care acesta este exprimat. Când unul când altul este mai convingator și de foarte puține ori ambele dimensiuni sunt la același nivel. Inspirația unui departament pare că îl lenevește pe celălalt.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii