Andrei Cohn are o experiență de peste 17 ani în administrarea relației cu clienții multinaționali și locali, activi în diverse domenii, de la FMCG la servicii financiare, media, retail și până la telecom.
În acest moment lucrează atât ca Managing Director, cât și Creative Director, pentru proiectele agenției. Este premiat la numeroase festivaluri de creativitate, naționale și internaționale. Și-a început cariera la Scala JWT, a continuat la D’Arcy ca și art-director, a revenit la Scala JWT ca director de creație, pentru ca în 2002 să înființeze propria agenție. În 2010, CohnandJansen s-a afiliat rețelei JWT, prin fuziunea cu Scala JWT.
Alina Tudose a început să lucreze în comunicare acum 12 ani, la Brandient. Apoi, a lucrat ca Strategic Planner la McCann-Erickson, pentru clienți precum Coca-Cola,Connex sau Vodafone. Cariera și-a continuat-o la Vodafone, unde a fost responsabilă cu strategia externa și internă a brandului cu același nume. Din februarie 2007 este Head of Strategy la Cohn&Jansen, fiind responsabilă cu dezvoltarea de platforme strategice pentru: GarantiBank, Alka, Cosmote, Mega Image, Kraft, Vodafone și, începand cu 2009, a devenit Managing Directorul agenției.
Alex Negoescu lucrează în CohnandJansen de peste 8 ani, a început ca și copywriter, clientul său principal a fost Cosmote, pentru care a câștigat 3 Effie-uri și cel mai bun spot TV din România pentru MMS. În prezent, Negoescu este Deputy Creative Director și coordonează conturile BCR, Aqua Carpatica, Bunge, Unilever și Bayer.