FacebookTwitterLinkedIn

Andreea Nemens, care în ultimii trei ani a coordonat activitatea operațională a agenției, adică departamentele de creație, strategie, client service, producție AV și graphic design, va avea în plus responsabilități legate de managementul strategic și cel financiar și va asigura reprezentativitatea agenției.

Andreea Nemens (37 de ani) s-a alăturat GMP Advertising la începutul lui 2009 în poziția de Group Account Director pentru contul Timișoreana, iar de la sfârșitul aceluiași an a devenit Client Service Director. În noiembrie 2012, a devenit directorul executiv al agenției.

Andreea Nemens, director general GMP Advertising, a declarat: „Când am acceptat să fiu director executiv al GMP, acum trei ani, viziunea pe care am stabilit-o împreună cu echipa mea și cu Felix, în calitate de director general, era ca GMP să fie cea mai creativă și eficientă agenție independentă. Din România. Apoi din Noua Europă. Studiul AdMarket 2015 spune că ne-a ieșit. Avem însă mult de muncă în continuare, fiindcă e mai ușor să ajungi în vârf decât să te menții. Pentru asta mi se pare esențial să consolidăm cultura agenției în jurul valorilor comune. Cred că e vital să facem lucruri care aduc valoare clienților GMP, dar şi nouă. E un deziderat ca fiecare om din GMP să găsească tot mai mult sens în ceea ce face, pentru că în felul acesta el investește suflet, iar rezultatul va fi unul profund atât pentru el, cât și pentru publicul căruia îi adresează o campanie sau pentru clientul căruia i-a propus o soluție”.

În calitate de președinte al GMP Group, Felix Tătaru va continua să asigure integrarea serviciilor oferite clienților din agențiile partenere.

Felix Tătaru, președintele GMP Group: „După șapte ani de prezență în GMP și la 18 ani de la fondarea agenției, Andreea devine GM-ul companiei. Este un moment important, pregătit împreună în ultimii trei ani și cred că Andreea va aduce noi perspective dezvoltării agenției în folosul colegilor, clienților și consumatorilor noștri. De altfel, contextul pieței de comunicare presupune integrare între discipline. Experiența ne arată că atunci când abordăm integrat comunicarea, reușim să facem campanii excepționale. Din poziția de președinte al grupului voi continua să fiu implicat în campaniile care vor presupune integrarea soluțiilor de comunicare pe care grupul nostru le oferă. Alături de ceilalți lideri din grup, Ioana Mănoiu, Laura Florea și Bogdan Nițu, Andreea Nemens va reprezenta disciplina advertising la masa comunicării integrate”.

VEZI PROFILUL TELESPECTATORILOR LA TVR 1!

GMP Advertising a fost fondată în 1998. În 2007, agenția a câștigat primul Leu românesc la Festivalul de la Cannes. Este singura agenție care deține două Grand Effie-uri pentru același brand – Timișoreana.

La începutul anului 2014, GMP Advertising a încheiat un parteneriat cu Jung von Matt, cea mai premiată rețea independentă din Europa și în top 3 rețele independente la nivel global.

GMP Advertising este singura agenție din istoria Golden Drum care a primit de două ori titlul de Agenția Independentă a anului și este pe locul 2 în topul Effie local din 2015.